n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תגידו וולקאם לחבר המועצה החדש בעיר

ראשון לציון: תגידו וולקאם לחבר המועצה החדש בעיר

עכשיו זה רישמי: טל נאור, אישיות מוכרת בעיר, עובד עירייה לשעבר נבחר לחבר המועצה החדש מטעם סיעת ש"ס והחליף את הרב אריה כהן שכיהן כיו"ר ש"ס בעיר מעל 25 שנה.

טל 1

חילופי שלטון היסטוריים בהנהגת תנועת ש״ס בראשון לציון.

הערב בישיבת מועצה חגיגית הושבע טל נאור כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק מורשת יהודית.
נאור נכנס למועצה במקומו של הרב אריה כהן שכיהן כיו״ר ש״ס וחבר מועצת העיר ב25 שנה האחרונות, כהן שנחשב לאחד הדמויות הוותיקות והמשפיעות ביותר בעיריית ראשון לציון הודיע לפני מספר חודשים על פרישתו מהחיים הפוליטיים ולאחר שראה שהבחירות נדחו שוב ושוב הודיע על התפטרותו מהמועצה בכדי להכניס את מחליפו טל נאור למועצה בכדי שיהיה מי שיתן שירות ויטפל בנושאים החשובים לציבור הדתי והחרדי בעיר.

במהלך מיוחד הגיש הרב אריה כהן את התפטרותו מהמועצה, מיד אחריו התפטרו כל חברי הרשימה הקודמת וכך נשאר מקום לא מאויש במועצה ששייך לתנועת ש״ס בראשון לציון.
הנהלת התנועה בראשל״צ החלה בהליך מזורז מול הממונה על המחוז ומנכ״ל משרד הפנים למינוי נציג מומלץ מטעמה במועצה ולאחר הליך בירוקרטי שאושר במחלקה המשפטית החליט מנכ״ל משרד הפנים למנות את טל נאור שעומד בראש רשימת שס בבחירות הקרובות כחבר המועצה במקומו של כהן.

מיד לאחר ההחלטה סוכם מול ראש העיר על כניסה לקואליציה וקבלת תיק מורשת יהודית, תיק שהיה שייך לתנועת שס עוד מתקופתו של הרב אריה כהן.

זהו מהלך מבריק של הנהגת תנועת שס בראשון לציון שעוד יילמד בבתי ספר לפוליטיקה, איך לנצל את המומנטום כדי לבצע חילופי שלטון מהירים ולבצע מהלכים פוליטיים מול ראש העיר לטובת הציבור שלהם שהתייבש באופוזיציה בשנתיים האחרונות.

בנוסף, המינוי של טל נאור, שנמצא בקשר טוב וחזק עם ראש העיר עוד מסיבוב הבחירות הקודם שבו טל תמך בו בצורה בלתי מסוייגת ומאז מכיר את מסדרונות העירייה ואת הדרג המקצועי ברמה הטובה ביותר יביא להישגים משמעותיים עבור ציבור בוחרי שס בעיר.

טל

 

הרב אריה כהן מסר: ״אני נרגש לסכם 25 שנה של עשייה עם הישגים משמעותיים עבור הציבור שלנו, הקמת האגף לתרבות חרדית, מתנס מעגלים, מרכז הנוער בתי כנסת ומקוואות בכל שכונה, עשינו מהפכה תורנית בעיר שתיזכר לדורות, ואני שמח וגאה להעביר את השרביט לדור הצעיר של ההנהגה, טל בחור מוכשר ואהוב על כולם, אין לי ספק שהוא יביא להישגים רבים ומשמעותיים לציבור שלנו, אני יעמוד לרשותם בכל עניין, בעצה ובהכוונה ככל שיצטרכו, אני מאחל לטל הצלחה גדולה בעשייה במועצת העיר ובבחירות הקרובות״

חבר מועצת העיר טל נאור מסר: ״זהו יום מרגש עבורי, להיכנס לנעליו הגדולות של הרב אריה כהן שהיה למודל של עשייה עבורי וגם בערים אחרות, אני נכנס לתפקיד בצניעות ובענווה כדי לשרת את הציבור ולעשות את הטוב ביותר עבורם, ״לא שררה נתתי עליכם כי אם עבדות״,
אני מודה לבורא עולם על הזכות ומודה לרב אריה כהן ולרב אריה דרעי על האמון והסיוע, בשם ה נעשה ונצליח״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

ראשון לציון: עשרות רוכבי אופניים חשמליים נפגעו בתאונות ב-2023

תפריט נגישות