n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שברים בגולגולת לחתולה שננשכה באכזריות

ראשון לציון: שברים בגולגולת לחתולה שננשכה באכזריות

שיתוף פעולה בין המחלקה הויטרנרית לבית החולים הויטרנרי בבית דגן יחד עם הקהילה הצילו את החתולה "קטני" שננשכה באכזריות בראש ובעורף ובסוף קיבלה בית חם.

WhatsApp Image 2022-09-01 at 13.46.37 (1)
צילום: המחלקה הויטרינרית

החתולה "קטני" היא חתולת קהילה צעירה מעוקרת מרחוב סימון הרברט בראשון לציון. תושבי השכונה מכירים אותה כחתולה ידידותית ודואגים לה למים ומזון, לפני מספר ימים  פנה תושב העיר למוקד 106 בלילה שמצא את החתולה במצב קשה לאחר שננשכה באכזריות בראש ובעורף.

השירות הויטרינרי בעיר שקיבל את הפניה אסף את החתולה הפצועה והיא עברה הערכה ראשונית במחלקה והופנתה להמשך טיפול בבית החולים הווטרינרי עקב שברים בגולגולת במסגרת תכנית של שיתוף פעולה עם עיריית ראשון לציון, . החתולה הגיעה לבית החולים אפטית ולא אוכלת אך התאוששה במהרה, התגלתה כחתולה ידידותית להפליא ושוחררה לאחר יומיים למחלקה הוטרינרית להמשך טיפול חיסונים טיפולים מונעים ושיבוב לקראת אימוץ של יובל ומשפחתו.

לדברי ד"ר תומר ניסימיאן זו דוגמא אחת מבין עשרות ומאות מקרים של עזרה לחתולים וכלבים משוטטים פצועים מראשון לציון שטופלו במסגרת שיתוף הפעולה עם בית החולים הווטרינרי שמסתיים לא רק בהצלת בעל החיים אלא במציאת בית לכל החיים. "שיתוף הפעולה בנינו כולל גם הדרכה של סטודנטים ורופאים אינטרניים מבית החולים בתחומי רווחת בעלי חיים ובריאות הציבור לרווחת התושבים ובעלי החיים בראשון לציון ובקהילה בכלל" מוסיף ד"ר ניסימיאן

איריס חזן יועצת ראש העיר לענייני בע"ח מסבירה כי שיתוף הפעולה המלא בין התושבים לבין במחלקה הויטרנרית בשילוב בית החולים הויטרנרי  הציל מאות חתולי רחוב ונותן מענה של 24/7 לתושבים שפונים בעקבות פציעה של בעל חיים. " זאת שליחות לפני עבודה" אומרת חזן " כל מי שעובד עם בעלי חיים עושה זאת מכל הלב, אני גאה להיות חלק מהרפורמה של השינוי שחוללה העיר ראשון לציון מאז נבחר ראש העיר רז קינסטליך לראשות העיר, שיתוף הפעולה מתבטא גם בפעילים החברתיים שהם חלק בלתי נפרד מהקהילה של בעלי החיים בעיר.

. לדברי ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך: " ראש לציון היא עיר מובילה בתחומי רווחת בעלי החיים ובריאות הציבור. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה של המחלקה הווטרינרית עם גורמים בחשובים בקהילה ובראשם בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי שנמצא בתחום ראשון לציון"

WhatsApp Image 2022-09-01 at 13.46.37
צילום: המחלקה הויטרינרית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות