n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ניצלה בנס ע"י פקחי החברה לביטחון

ראשון לציון: ניצלה בנס ע"י פקחי החברה לביטחון

ערנות ותושייה של שני פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון הצילו הערב את חייה של תושבת העיר בת 76 אשר נפלה בביתה נחבלה והחלה לדמם.

מקום האירוע. צילום: החברה לביטחון
מקום האירוע. צילום: החברה לביטחון

ערנות ותושיה של שני פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון הצילו הערב את חייה של תושבת העיר בת 76 אשר נפלה בביתה נחבלה והחלה לדמם.
האישה היתה לבדה בביתה בעת האירוע היא הצליחה לזעוק לעזרה והפקחים צליל כחלון ועמית סולימן שהיו במקרה בסיור שגרתי בשכונת שיכון המזרח שמעו את הזעקות ונחלצו לעזרה.
״ נהגתי בניידת והחלון שלי היה פתוח. שמענו צעקות לעזרה. עובר אורח סימן לי כי הוא שומע את הצעקות מבית שכנתו. מיד עצרנו את הניידת ורצנו על פי הכוונה של השכן לבית סמוך. כשפתחנו את שער הכניסה הבחנו באישה כבת שבעים שוכבת בשלולית דם. היא היתה עם חבלה בראשה כתוצאה מנפילה במדרגות. היא נמצאה מבולבלת ובהכרה חלקית. מיד הוצאנו את ערכת העזרה ראשונה שבניידת. בעזרת תחבושות עצרנו את הדימום והזעקנו צוות של מגן דוד אדום״ סיפרה הפקחית צליל כחלון.
תחקור ראשוני העלה כי האישה היתה לבדה בביתה ברחוב הרקפות בעיר. בעת שביקשה לרדת במדרגות מסיבה, שלא ברורה היא נפלה ונחבלה בראשה. היא הצליחה לקרוא לעזרה וערנות הפקחים והשכן ששמעו אותה הצילו את חייה.
האישה פונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים ״שמיר״ אסף הרופא להמשך טיפול רפואי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות