דף הבית / חדשות העיר משני / "אנחנו מחכים שמישהו יסייע לנו"

"אנחנו מחכים שמישהו יסייע לנו"

רונן דמארי

 

ברכה דראב הגיעה לשיכון לפני למעלה מחמישים שנה ומרגישה כעת כי הרשויות זנחו את התושבים הוותיקים ולא עושות די למענם. היא מציגה בעיה כאובה שנוגעת לקשישים וקשישות רבים בשכונה, הנאלצים להגיע לבית המרקחת ברחוב פינסקר על מנת לצרוך תרופות חיוניות, בשל סגירת בית המרקחת במגדלי העיר בשכונה.

השבוע היא אמרה בכאב: "נכון להיום אין לנו בית מרקחת, אני כל הזמן צריכה לרוץ העירה ויש לי להזמין ציוד לבעלי בקשר לבעיה רפואית בבטן שהוא סובל ממנה. אני צריכה לחכות שבוע ימים ואחר כך לדאוג לשאר התרופות שאני צריכה לרוץ כדי לקבל אותם. אני רוצה לדעת מי עושה דברים כאלו לתושבי השיכון?

במשך כל השנים הייתי רגילה לקחת את התרופות ממגדלי העיר, אבל היות ואין לנו עכשיו בית מרקחת אני צריכה להגיע עד לפינסקר ואני לא היחידה, יש כבר תור ארוך בקופת חולים בפינסקר. אין לי ברירה, אין פה בית מרקחת".

 

-איך את מגיעה לבית המרקחת בפינסקר?

"צריכה לקחת את קו 11 או את קו 21 ולנסוע בתחבורה ציבורית כדי להביא את התרופות ואני מסתייעת במקל הליכה. למשל הלכתי בשבוע שעבר להזמין ציוד רפואי לבעלי והרוקחת אמרה לי 'תחכי עד שאודיע לך'. אני שבוע שלם מחכה לציוד,

כשמתקשרים בקושי עונים ולא נעים לי כל הזמן לשגע אותם בטלפון האנשים עסוקים מאוד".

 

-מה את חושבת על המצב הקיים?

"לשכונה בגודל של השיכון צריך שיהיה לה בית מרקחת, בייחוד שיש כאן אנשים מבוגרים. אין עם מי לדבר. גם החברות מתרעמות. אנחנו מחכים שמישהו יסייע לנו".

 

פעיל הציבור יהודה נקיס, מוסיף: "מי שסובל מהבעיה הם אנשים קשישים, מבוגרים, אין להם לא אבא ולא אמא, זו פשוט קטסטרופה, זה זלזול בתושבי שיכון המזרח. אני מקבל הרבה פניות מתושבים מבוגרים שפוגשים אותי ורוצים שאני אעלה את הנושא, אני ממש שומע את הבכי בגרון שלהם וזה כואב לי. זו משימה חברתית מהמעלה הראשונה".

 

מקופת חולים כללית נמסר בתגובה:  ״ראשית, אנו מתנצלים בפני לקוחות כללית בשכונה ומכירים את הבעיה היטב. חשוב לציין כי אנו בימים אלו אנו עושים מאמצים גדולים כדי להחזיר את השירות המיטבי לבית המרקחת במהרה ומקווים לבשורות חיוביות בזמן הקרוב. כרגע, ניתן לרכוש תרופות בבית המרקחת של מרפאת פינסקר במרכז העיר"

 

 

ברכה דראב צילום פרטי
ברכה דראב צילום פרטי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות