n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: " לצערי הרב המקרר החברתי משקף יותר מהמציאות בה אנו חיים"

ראשון לציון: " לצערי הרב המקרר החברתי משקף יותר מהמציאות בה אנו חיים"

הפעיל החברתי רועי כהן מארגון "זה בידיים שלנו" יזם בשיתוף העירייה את המקרר החברתי הראשון בעיר, חודש אחרי המייזם הוא מסביר למה זה חשוב ואיך זה משקף את המציאות רגע לפני ראש השנה 2023

המקרר צילום דוברות ראשון לציון

חודש בדיוק חלף מהצבת המקרר החברתי הראשון בשכונת רמב"ם בעיר, המקרר החברתי שנועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבי העיר הזקוקים לכך הפך לפעיל מעל הציפיות, הרעיון המרכזי הוא שתושבים הרוצים לתרום מזון ישימו אותו במקרר ומי שצריך פשוט יקח בלי לשאול שאלות ולהראות השתייכות לרווחה. הפרויקט היינו פרי שיתוף פעולה של האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי, מיזם "זה בידיים שלנו" ועמותת "מכוונים מעלה" שתרמה את המקרר.

הפעיל החברי רועי כהן שיזם את הרעיון מספר ל"גל גפן" ראשון לציון על הצורך במקרר ועל השאיפה לשנה הקרובה להציב מקרר בכל שכונה.

רועי

"אני מגיע כל יום מנקה ומסדר את המקרר ואת תכולתו. פעם בשבוע אני שותף אותו מבפנים ומבחוץ. יש לציין שהנעזרים/ות במקרר מגלים ממש אכפתיות ודואגים לסביבה נקייה סביב המקרר" מספר כהן.

מה השאיפות לשנה הקרובה? יהיה לכך המשך או שזה עוצר בשכונת רמב"ם?

התשובה היא לא עוד אחד אלה יותר, היעד הוא למקרר בכל שכונה ושכונה בעיר

יש ביקוש למקרר?

לצערי הרב המקרר משקף יותר מהמציאות בה אנו חיים, הן לשלילה והל לחיוב
מצד אחד עצוב לדעת ולראות עד כמה א,נשים זקוקים לו ומצד שני מחמם את הלב לדעת שלא מעט אנשים נרתמים ותורמים למען האחרים.

ובהזדמנות זו חשוב לי מאוד לציין את יעקב דדון י.ד מזון על תרומת פירות וירקות עבור המקרר בכל יום ויום וכן את הפיצרייה פיצרלה מוריסו שמיקמנו את המקרר בעסק שלהם ברחוב חלוצי יסוד המעלה 7 וכן על תרומת 10 אחוזים מהכנסותיהם לרכישת מוצרים עבור המקרר, איזה אושר זה לראות את ההירתמות של אנשים טובים.

מקרר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות