דף הבית / כללי / נגיעה מהפיינל-פור

נגיעה מהפיינל-פור

אחרי שהפסידה לה בליגה שלוש פעמים, מכבי ראשון לציון הגיעה לפלייאוף מול חולון חדורת מטרה לעשות את הבלתי יאומן ולהעפיל לפיינל-פור למרות שהיא ללא יתרון הביתיות. אחרי שני ניצחונות, אחד בחולון ואחד בבית מכבי, היא יכולה לגמור את הסיפור במשחק השלישי שייערך הערב בחולון, ולהעפיל אל הערב החגיגי של הכדורסל הישראלי לחצי גמר הפלייאוף שייערך ביד אליהו, שם תפגוש ככל הנראה את הפועל ירושלים שצפויה להעפיל בקלות על חשבון הפועל באר שבע.

ראשון לציון הגיעה למשחק הראשון בחולון וטרפה את הפרקט מהרגע הראשון. חולון נראתה כבויה, הכתומים שיחקו אגרסיבי בהגנה ומדויק בהתקפה וסיימו רבע ראשון התקפי מצוין עם 30 נקודות. גם ההמשך היה טוב עבור שחקניו של גיא גודס שנלחמו על כל כדור ותסכלו את הגבוהים של חולון. בתחילת הרבע הרביעי, איבדה חולון את הסנטר שון ג'ונס ואת הכוכב הגדול שלה ומי שנבחר רק בשבוע שעבר לשחקן הטוב בליגה, קורי וולדן. בלעדיהם לחולון לא היה מה למכור וראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה על הפועל חולון 95:84, העבירה את הביתיות אליה ועלתה ליתרון 1:0 בסדרה.

המשחק בבית מכבי היה כבר שונה לגמרי. חולון מלווה במאות אוהדים רעשניים, הגיעה מוכנה ושיחקה מצוין בהגנה. ראשון לציון לא מצאה את הטבעת והרבע הראשון הסתיים ביתרון סגול 21:15. גם הרבע השני נראה רע מבחינת החניכים של גיא גודס, חולון למרות שחסרה את שון ג'ונס ושיחקה עם קורי וולדן כשהוא פצוע ומוגבל בתנועה, הציגה משחק הגנה מצוין ונראה היה שלמשחק הזה היא הגיעה מוכנה בהחלט, לעומת המשחק הראשון. לעומת זאת, הכתומים נראו מבולבלים ולא הסתדרו עם סקוטי ריינולד סודקוואן ג'ונס שחיפו על חסרון חבריהם. למחצית ירדה חולון ביתרון שיא 47:31, ונראה היה שהסדרה בדרך לשוויון.

ראשון לציון החלה לפלס דרכה מחדש עם פתיחת הרבע השלישי והצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי הרבה בזכות קמרון לונג ודריל מונרו המצוין. חולון החלה להתעייף ובסיום הרבע השלישי התוצאה הייתה 62:54. בראשון לציון הבינו שהם יכולים לעשות את המהפך הדרוש ומי שנכנס לעניינים בדיוק בזמן היה אלכס המילטון ויחד איתו ההפרש המשיך להצטמצם והמשחק הגיע לנקודת רתיחה כשמונרו הוריד לנקודה אחת בלבד, שתי דקות לסיום. חולון הצליחה לברוח שוב לארבע, אבל אריאל עם שלשה ענקית החזיר לנקודה אחת. וולדן קלע לסגולים והעלה לשלוש וראשון לציון יצאה להתקפה קריטית. 11 שניות לסיום קבר אדם אריאל שלשה ענקית, קבע 77:77 ואחרי החטאה של וולדן בהתקפה האחרונה, המשחק שכבר היה גמור במחצית הראשונה, נכנס להארכה.

חולון פשוט לא הופיעה לחמש הדקות הנוספות וריצת 7:0 של הכתומים, סגרה את העניין. הקהל המקומי החל בחגיגות הניצחון ועכשיו נשאר לכולם רק לקוות, שזו הייתה הפעם האחרונה שהקבוצה שיחקה העונה בבית מכבי וכבר הערב היא תסיים את הסדרה ותעלה לפיינל-פור אחרי שנתיים של הפסקה. קלעו: לונג 27, טישמן 15, מונרו 14, סימפסון 10, אריאל 9, המילטון 6, שגב 2.

מונרו חוגג ניצחון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
ניהל מצוין, גודס- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
ניהל מצוין, גודס- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הקהל הכתום רוצה ליד אליהו- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הקהל הכתום רוצה ליד אליהו- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות