n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: יש לכם עוד 8 שעות לצאת ולהצביע!

ראשון לציון: יש לכם עוד 8 שעות לצאת ולהצביע!

המדריך לבוחר בראשון לציון: היום זה קורה: הבחירות המקומיות לראשות ולמועצת העיר ראשון לציון. איפה תצביעו? עם מה עליכם להגיע לקלפי? וכיצד תממשו את זכותכם?

יום הבוחר

בראשון לציון 280,472 אלף תושבים , מתוכם 220,535 בעלי זכות הצבעה, 29 חברי מועצה, 14 רשימות למועצה ושני מועמדים לראשות העיר: ראש העיר המכהן רז קינסטליך וחבר המועצה איציק אבשלומוב.

 

היום ה27.2.24 נפתח יום הבחירות לאחר שנדחה מספר פעמים בעקבות הצלחמה.  מדובר ביום שבתון שבו שירותי התחבורה יעבדו כרגיל, ומתקיימות  בו בחירות לעיריות ולמועצות האזוריות והמקומיות. מי רשאי להצביע? כיצד תוכלו לממש את זכותכם והיכן נמצאת הקלפי שלכם?

מי רשאי להצביע?

כל מי שביום הבחירות מלאו לו 17 שנים ולפחות ורשום בפנקס הבוחרים כתושב ראשון לציון. על מנת לברר האם אתם זכאים לקחת חלק בבחירות ומהו המקום בו תוכלו להצביע,  תוכלו לפנות לטלפון
שמספרו 1-800-222 או לשלוח הודעה טקסט הכוללת את מספר תעודת הזהות ב-9 ספרות, כולל סיפרת הביקורת, ותאריך מלא של הנפקת תעודת הזהות למספר 050-8085500.

איפה מצביעים?

הקלפיות בראשון לציון נפתחו בשעה 07:00 בבוקר וינעלו בשעה 22:00. אם לא קיבלתם  הודעה  לבוחר שבה מופיע מספר הקלפי להצבעה, תוכלו לאתר את מקום הקלפי באמצעות טל' 1-800-222-290 או באמצעות שליחת מסרון למספר 050-8085500.

עם מה עליכם להגיע לקלפי?

כדי שתוכלו לממש את זכותכם ולהצביע, עליכם להגיע לקלפי עם תעודה מזהה: תעודת זהות (יש לשים לב, לא ניתן להצביע באמצעות ספח בלבד) או דרכון ישראלי בתוקף או רישיון נהיגה. חשוב לזכור כי ההודעה לבוחר שקיבלתם בדואר אינה מהווה תחליף למסמך הזיהוי וכי אין חובה לבוא למקום הקלפי עם הספח של תעודת הזהות או עם ההודעה לבוחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות