n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הלימודים בצל האזעקות עברו ללא תקלות

ראשון לציון: הלימודים בצל האזעקות עברו ללא תקלות

חחחח

ראשון לציון חזרה היום לשגרת חינוך מדורגת והציגה מוכנות, על אף אזעקה שנשמעה היום באמצע יום הלימודים.

צוותי החינוך שמתרגלים בשגרה פינוי למרחבים המוגנים, הוכיחו עצמם גם היום, כשכל הילדים במעונות, גנים ובתי הספר נכנסו למרחבים המוגנים תוך דקה וחצי, בדיוק כמו בבית.

כאמור, היום בשעה 12:00 נשמעה אזעקה ברחבי העיר, בזמן שהילדים במסגרות החינוך. במטח הזה לא נרשמה נפילה ישירה בעיר, אלא מספר דיווחים על רסיסים בלבד.

 

כפי שפרסם אתמול ראש העירייה רז קינסטליך, בכל מוסדות החינוך נפרשו חיילים, פקחים ושומרים חמושים, בין אם סטטי ובין אם פטרולים ברחבי העיר. הורים רבים הודות למאבטחים בבוקר וציינו כי נוכחותם מוסיפה להם לתחושת הביטחון.

 

גורם בפיקוד העורף מסר לגל גפן: ״ההחלטה של ראש העירייה לפתוח היום, הייתה אחראית ונכונה. אנחנו חייבים לחזור לשגרת חירום, עבור החוסן הנפשי של ההורים והילדים ובמיוחד במערכה שאנו לא יודעים מתי תסתיים. אזעקות ימשיכו להישמע, אבל אחרי האזעקה היום ניכר שצוותי החינוך בעיר ערוכים ומוכנים וכלל הילדים פונו למרחב מוגן בזמן, בדיוק כפי שעושים איתם בבית״.

יו"ר וועד ההורים לשעבר רוני עקירב שהתנדב גם הוא לשמור בבתי הספר מסר :" כשפרצה המלחמה ושמעתי על הטבח הנוראי ב7 באוקטובר התחלתי לטפס על הקירות ברצון לעזור ככל שאוכל. קשה לשבת בבית ולשמור על שגרה במצב כל כך קשה. ולכן בקשתי להתגייס לפקוד העורף.
לכבוד רב הוא לי לשמור על ילדי העיר שלנו ואעשה זאת ככל שידרש המצב. בתקווה לימים טובים יותר ולנצחון מוחץ של צהל"

רוני
רוני עקירב בכניסה למוסד חינוכי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות