n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פתיחת שנת הלימודים בסימן 140 שנה לראשון לציון

פתיחת שנת הלימודים בסימן 140 שנה לראשון לציון

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, חוגגת 140 שנה להיווסדה, במגוון רחב של אירועים שיתפרסו לאורך כל השנה בדגש עלהפרט, הקהילה והציבור ושמחה לבשר,כיאה לעיר העברית הראשונה וכזוכת פרס החינוך הארצי 2022 על פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג בסימן שנת הלימודים העברית ה-140

מתנדבי ידיד לחינוך. צילום: עיריית ראשון לציון

מחר, יום חמישי ה-1.9.22 בשעות הבוקר,יתקיימו ב-61 בתי ספר יסודיים ובחטיבות הביניים ברחבי העיר ראשון לציון, פעילות חווייתית במסגרתה תתקיים קבלת פנים חגיגית לתלמידות ולתלמידים בכניסה לבית הספר והכל בסימן חגיגות ה-140 לעיר.

במסגרת הפעילות,יעמוד בכניסה לבית הספר שחקן אשר יגלם את דמות המורה הראשון. השחקן יקבל את הילדים באופן קומי ויזמין אותם אל קיר צילום בגודל 2.40*2.40 מ' עם תמונת תלת-מימד, אליו יוכלו התלמידים להגיע ולהצטלם בחוויית צילום אינסטגרמית,כאילו הם חלק מהתמונה השלמה. את התמונות התלמידים יקבלו בסוף היום ויוכלו לשתף ברשתות החברתיות.

הפעילות תלווה במוסיקה המשלבת פס קול עברי שהוכן במיוחד וידגיש את אווירת האירוע.

רק לאחרונה זכתה ראשון לציון בפרס החינוך המחוזי ובפרס החינוך הארצי היוקרתי לשנת תשפ"א-תשפ"ב, אשר נתנו חותמת לאיכות החינוך בעיר.

רז קינסטליך, ראש העיר: "אני שמח ונרגש לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ג, בסימן 140 שנים לעירנו האהובה. העיר ראשון לציון, הינה עיר עם היסטוריה ענפה ומפוארת וחשוב לנו שהחגיגות יתקיימו גם בתוך מערכת החינוך שלנו וישלבו את כל ילדי וילדות העיר. אני מאחללצוותי החינוך המסורים והיקרים שלנו ול-50 אלף התלמידות והתלמידים שלנו שיחזרו מחר ללימודים בעיר-  שנה מוצלחת ומלאה בחוויות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות