n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עם כפייה ודגל פלסטין? אופק ראשון רותחת מעצבים

עם כפייה ודגל פלסטין? אופק ראשון רותחת מעצבים

אופק ראשון שהדליקה משואה ביום העצמאות האחרון ואשר הפכה לסמל של מלחמה בחרם בבתי הספר, גילתה כי משתמש פרו פלסטינאי ביים תמונה שלה עם כפייה ודגל פלסטין וקראה לעוקבים לדווח על הפרופיל.

אוםק
אופק ראשון: צילום מתוך דף האינסטגרם

במלאות חודש לטבח הנורא שפקד את מדינת ישראל, החל מיזם חדש אשר קורא לכל היהודים בעולם להעלות תמונה עם ציור של מגן דוד על כף היד לרשתות החברתיות, מתוך מטרה למגר את שנאת היהודים האנטישמית ולשלוח מסר של אהבה ואחדות.

סלבים רבים צילמו את עצמם עם תמונת מגן דוד על היד  ובינהם אופק ראשון שהדליקה משואה ביום העצמאות השנה ושנלחמת בחרם של ילדים בבתי הספר. כל תמונה מלווה בהאשתג Proudjew#.

היום גילתה אופק כי התמונה שלה זוייפה והפכה לתמונת פלסטינית עם כפייה ודגל פלסטין על היד והכיתוב free palestine. אופק מיד קראה לעוקביה להגיב ולדווח על החשבון ונכון לרגע זה ירד החשבון ונסגר

אופק בת ה-17 כיום עלתה לכותרות לפני ארבע שנים כאשר ביקשה הקאוצ'רית שלה, לספר לפני המצלמה, איך חשים ילד או ילדה העוברים חרם. את הסרטון ביקשה הקאוצ'רית לעלות לרשת במטרה לספר להורים ולילדים על הסיוט שעובר על אותם ילדים. אופק, אישרה לה להפיץ את הסרטון. בתוך יום הוא צבר יותר מ-10,000 צפיות, וכיום יש לו למעלה ממיליון ושלוש מאות אלף צפיות.

אוםק
מתוך דף האינסטגרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות