n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ניקיון ספות לקראת פסח: עכשיו זה הזמן הטוב ביותר.

ניקיון ספות לקראת פסח: עכשיו זה הזמן הטוב ביותר.

הכירו את freshx המתמחה בניקוי ספות, שטיחים, מזרונים וריפודים. תוך השעה ויש לכם ספה חדשה. ועכשיו לקראת הפסח מבצעים מיוחדים

ספות

כמה פעמים ישבתם על הספה בסלון והבטחתם לעצמכם שמחר אתם מנקים אותה? אבל למחר תמיד יש תוכניות אחרות ולמרות שקניתם חומרי ניקוי זה נדחה שוב ושוב.

אז למה לנקות לבד? "גל גפן ראשון לציון" יצא לבדוק ומצא את freshx, חברה המתמחה בניקוי ספות, מזרונים וריפודים במהירות ובניקיון שיא. תוך שעה והסלון שלכם חדש וריחני כמו בבית מלון וכל זה במחיר פיקס ובלי להתאמץ.

פרש1

אז איך זה עובד?

האביב היא העונה האידיאלית לניקוי ספות מכיוון שהן מתייבשות מהר ופסח הוא מדורי דורות חג הניקיון ובנוסף, ספות לא נקיות הן מלאות חיידקים.

"גל גפן" ממליץ עוד היום להתקשר ולשריין ניקוי ספות ולא לחכות לרגע האחרון, הקליקו על הקישור לווטס אפ  https://wa.link/5mc6jn ונציג יתאם לכם מועד המתאים לכם.

freshx מביאה איתה שירות ומקצועיות וחווית ניקיון, הנציג יסביר לכם על התהליך, יבדוק אם יש דגשים מיוחדים ויתחיל בעבודה, לכם נשאר רק להמתין שעה ולגרוף מחמאות, הספה תראה חדשה עם ריח של מלון חמישה כוכבים.

רוצים לראות עוד? הכנסו  לאתר  freshx ותקבלו הצצה קטנה על לפני ואחרי.

 

פרש

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות