n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: נחנך בית המתנדב של "ידידים"

בת ים: נחנך בית המתנדב של "ידידים"

השבוע נחנך בית המתנדב של עמותת "ידידים" במעמד ראש העירייה צביקה ברוט

בית המתנדב צביקה ברוט צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים סיוע בדרכים

ביום שלישי, אור לנר שלישי של חנוכה תשפ"ב, נחנך בשעה טובה בית המתנדב של מתנדבי ידידים סיוע בדרכים סניף בת-ים.

חנוכה צביקה ברוט צילום ידידים סיוע בדרכים

באירוע השתתפו ראש עיריית בת-ים מר צביקה ברוט , מנכ"ל ארגון ידידים ישראל אלמסי, הסמנכ"ל לייזי שטרן, מנהל המחוז דניאל הלוי, סג"מ המרחב אסף מסיקה, מנהלי הסניף מוטי עמר ורון בונן ובעלי התפקידים של הסניף.

ראש העיר הודה אישית למנהלי הארגון והסניף על הסיוע הרב לאזרחים בשיגרה. הוא ציין כי "שיתוף הפעולה בין הארגון לעירייה מביא תועלת רבה לכלל התושבים ומאפשר לחיות את החיים המשותפים בעיר בצורה טובה ונעימה יותר.

אני שמח שיש לנו את הזכות לשתף עם ידידים פעולה וללכת יד ביד בכל מה שקשור לרווחת התושבים והמתנדבים, בין השאר בחנוכת בית המתנדב המרשים". הנהלת הארגון העניקה תעודת הוקרה לראש העיר על הסיוע לאזרחים ולמתנדבים כאחד.

צביקה ברוט צילום ידידים סיוע בדרכים

צילומים: ידידים סיוע בדרכים

עוד בערב החגיגי, חילקו מנהלי הארגון תעודות הוקרה למנהלי הסניף ולבעלי התפקידים בו מתוך הערכה רבה על הקמה וניהול של הסניף. מוטי עמר, מנהל סניף בת ים: "כידידים, תושבי העיר בת ים מאוד חשובים לנו ואנחנו עושים הכול כדי לעזור ולסייע להם תמיד.

אנו שמחים לראות ולהרגיש שהעירייה קשובה לצרכים, מסייעת ומשתפת איתנו פעולה על מנת שנוכל למטב עד כמה שניתן את הסיוע שלנו. תודה רבה לראש העיר ולשאר בעלי התפקידים בעירייה, ותודה למנהלי ארגון ידידים שנותנים לנו גב על מנת שנמשיך לעשות את מה שאנחנו טובים בו.

תודה רבה גם לשותפי לניהול הסניף רון בונן היקר. אנחנו גאים מאוד במתנדבים שלנו על המסירות הרבה ואומרים תודה לכל אחת ואחד מכן. אנו מאחלים חנוכה שמח ושמחים להיות הפנים היפות של ישראל והפנים היפות של העיר בת ים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות