n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מי מנסה למחוק את תנועת ש"ס מראשון לציון?

מי מנסה למחוק את תנועת ש"ס מראשון לציון?

פיצוץ במגעים לאחדות בין הסיעות הדתיות בראשון לציון: חודשיים לבחירות לראשות העיר והזירה הפוליטית ממשיכה להתחמם, גל גפן חושף את הסיבה בגינה הסיעות הדתיות ש"ס בראשות טל נאור ו"מאמינם בראשון" בראשות שמואל ג'מיל לא מתאחדות. רמז: תפקידים, תיקים וסגנות וגם מחיקת תנועת ש"ס מהעיר

שס

 

לאחר שבועות של משא ומתן אינטנסיבי ולאחר שהודלפו ידיעות על כך שנושא האחדות עלה על שרטון, הופעל לחץ כבד של פעילי השטח והציבור על שתי המפלגות לפוגג את הערפל ולחשוף את הסיבות שבגינם את התקדמות במשא ומתן בין שתי המפלגות המובילות ש"ס ומאמינים בראשון.

המפלגות שמרו על עמימות אבל הערב הגיע לידי גל גפן הודעה ששלח יו"ר ש"ס בקבוצת הפעילים שמסבירה למה המו"מ פוצץ, אנו מביאים כאן את ההודעה המלאה:

חברים יקרים, שותפים לדרך.
בימים האחרונים אני מקבל מבול של הודעות ושאלות לגבי האיחוד עם מאמינים בראשון, יש הרבה דיס אינפורמציה וחשוב לי לעשות לכם סדר ולעדכן אתכם במה שקורה כדי שיהיו לכם תשובות למי ששואל.

זה לא סוד שמאז שקבלתי את המשימה אני הופך עולמות כדי להביא לאחדות, חשוב לי ברמה האישית והציבורית לסיים את הסאגה ולנצל את ההזדמנות עם ההנהגה החדשה לאחד בין כל הזרמים בעיר.

נפגשתי עם ר' שמואל מספר פעמים גם עם פעילים וגם בארבע עיניים ולמרות שמספרית, הקולות שהצביעו עבור שס (3950) טל (2500) ואוהד (1290) בקלפי בבחירות שעברו הם כ8000 קולות שזה כפול ממה שהצביעו לשמואל גמיל (3500) הצענו לו הצעה ראויה ומכובדת – מיזוג וחלוקה שווה בין המפלגות – הוי אומר ריצה משותפת בריצ'רץ', טל במקום הראשון כי הוא בא מהגוש הגדול יותר, שמואל שני, אוהד שלישי, נועם רביעי ובמקום החמישי דמות המקובלת על שני המפלגות.

בנושא חלוקת התפקידים, סגנות, תיקים, חברי ועדות ודריקטוריונים הצענו חלוקה שווה כשכל צד יצהיר איזו ועדה חשובה לו ונעשה את זה בהוגנות ובהדדיות למען תושבי העיר.

זו היא הצעה הוגנת וראויה שכל רבני העיר, מובילי הדעה וגם הנהגת שס הארצית תמכו בה וברכו עליה.
כשהצענו את זה לג'מיל, הוא לא היה מוכן לשמוע או להתחיל דיון אם הוא לא במקום הראשון, טל נאור בצעד אצילי ויוצא דופן ומתוך כבוד לוותק של ג'מיל הסכים לוותר ולתת לו להוביל את הרשימה…
כשבקשנו להתקדם פתאום נוספו דרישות מוגזמות שכאילו נועדו מראש כדי להכשיל את המהלך.
אני כותב כאן את רשימת הדרישות שלו רק כדי שתבינו למה המהלך לא יכול להבשיל ומבקש שזה לא ידלוף החוצה:

* שמואל ג'מיל דורש להיות במקום הראשון
* שמואל ג'מיל לא מוכן לחלוק בסגנות ודורש לכהן קדנציה שלמה – למרות שאין שום סיכוי בעולם שהוא יכול לכהן כסגן מלא גם אם יביא 2 מנדטים, הסיכוי של הדתיים לקבל סגנות זה רק אם רצים ביחד.
* הוא מבקש לקבוע את סדר הרשימה של שס וזהות המתמודדים שלה.
* הם מטילים וטו על אוהד אוזן "זה תלוי באישור של נועם".
והכי גרוע – הם לא מוכנים לשים את האותיות שס על הפתק!!

מה שאומר – מחיקת תנועת שס בראשון לציון!!

עם כל הכבוד, ויש לי הרבה כבוד לג'מיל – לא אהיה חתום על מחיקת מפעל חייו של מרן זצ"ל בראשון לציון בשום פנים ואופן!
כל מי שקורא את הדרישות האלו מבין שהם דרישות הזויות שנועדו למחוק ולהעלים את שס גם ברמה הסמלית, לא כך באים למשא ומתן, לא כך מייצרים חיבור אמיתי.

גם בשיחות שקיימתי לאחר מכן עם פעילים של גמיל ואנשים המקורבים אליו הם אומרים שזה מוגזם, לא ראוי ולא מכובד ושכנראה מישהו בעל אינטרסים גורם לו להתבצר כדי לגרום לציבור הדתי והחרדי להתפצל ולאבד כח במועצת העיר.
ניסיתי להשפיע בכל דרך, שלחתי אליו את רבני העיר ואנשים בכירים ומשפיעים והוא לא מוכן להתפשר בשום דרך.

ולכן עם כל הצער שבדבר לא נרוץ יחד בחירות הקרובות, נעבוד בכל הכוח לצירוף קהילות חדשות ותומכים חדשים כדי להגדיל ולפאר את מפעל חייו של מרן זצ"ל וביחד בע"ה נגיע להישג של שלושה מנדטים.
כרגע אנחנו על 8000 תומכים ודאיים, נשאר לנו אלף קולות בלבד כדי להביא את המנדט השליש וזה תלוי רק בכם!

בקשה אחרונה לסיום, בבקשה שמרו על כבודו של ג'מיל ועל כבודם של כל המתמודדים, בקשתי גם בישיבת המטה וגם כאן לשמור על קמפיין נקי ומכובד, לעשות טוב ולדבר חיובי.

המכתב הזה נועד עבורכם, לא להוציא אותו החוצה בבקשה ואם מישהו יכחיש את הנאמר פה אני מזמין אותו לתבוע אותי תביעת דיבה, יש תיעוד של הכל.
בהצלחה לכולנו
ביחד נקדש שם שמיים!"
עד כאן תוכן ההודעה.

כשבקשנו לקבל את תגובת בניהו יום טוב הוא הגיב:
"הדלפת הודעה מקבוצת ווטסאפ סגורה זה מעשה שלא יעשה, אנחנו בבדיקה של הנושא ואין בכוונתי להתייחס למה שנכתב בקבוצות סגורות".

הדלפה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. זה רק מראה שרק סיעת ש"ס גדולה בראשון לציון iיכולה להוביל לשינוי מבוקש, בין אין ספור נושאים, אך מעבר לכך מישהו שאל למה אין בראשון לציון פרויקט לציבור החרדי למחיר למשתכן ? למה לא בנו שכונות למגזר החרדי חדשות שיביאו זוגות צעירים מהמגזר ? וכל התקציבים היחסית מעטים שנתנו ,וניתנו על ידי העיריה בזכות, ולא בחסד, ויש עוד אין ספור נושאים כמו מינוי רב לעדת ספרד עדות המזרח והבלקן וכל ההקצאות שעל פי הפרוטוקולים של מליאת המועצה מועצת העיר נתנו בזכות ולא בחסד לכן רק אם וזו קריאה לבני עדת המזרח הבלקן וספרד לחזור לבחור ולהגדיל לפי צוואתו של מרן זיע"א. כך שהסיעה תגדל ותפרח ותקדם את כל הנושאים לא רק תרבות חרדית גם נושאים כמו דיור ,כמו רווחה ,תעסוקה ,חיזוק מוסדות החינוך העצמאים כמו החיידר ,בית יעקב,תלמוד תורה העירוני ,ישיבות הקיימות עטרת שלמה ,נזר ישראל וכדומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות