n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / אלופי רמת גן בכדורסל 2023: אמית בר אילן

אלופי רמת גן בכדורסל 2023: אמית בר אילן

״עבדנו קשה כקבוצה לזכות בתחרויות האלה ואנחנו רוצים להמשיך הלאה ולהצליח באתגרים נוספים" אמר אחד התלמידים

c675d39f-8b2e-4675-9648-5fd759d99500

במסגרת אליפות רמת גן בכדורסל לתיכונים לשנת 2023 שהתקיימה ביום חמישי האחרון בתיכון אוהל שם ברמת גן, גברו חברי נבחרת אמית בר אילן בניצוחו של המאמן דדי ברגד על נבחרת תיכון בליך ותיכון אוהל שם, קטפו את המקום הראשון והוכרזו כאלופי העיר.

בתיכון אמית בר אילן התקבלה הבשורה ברגשות מעורבים. משחקי הגמר התקיימו עם סיום ה'שבעה' של בוגר בית הספר יעקב איליאן הי"ד שנהרג שבוע שעבר בקרבות בעזה ושחקני שתי הקבוצות נעמדו לדקת דומיה לזכרו לפני המשחק.
"אנחנו בתקופה שבה השגרה והמלחמה מחוברות", מציין תומר שופר, מנהל בית החינוך: "באותה שעה שהם שיחקו וניצחו, חבריו של יעקב הי"ד הגיעו מהצבא לשוחח עם תלמידים שלנו על מי הוא היה עבורם ובכלל. זה מטלטל, מרגש ומשמח כאחד".

מדובר בשנה שנייה ברציפות בה קוטפים חברי נבחרת אמית בר אילן את המקום הראשון בגמר רמת גן בכדורסל לכיתות י' עד י"ב, זאת בנוסף להישגים ספורטיבים רבים בשנים האחרונות.

כוכב הנבחרת, התלמיד איתי ירום שיתף: "עבדנו קשה כקבוצה לזכות בתחרויות האלה ואנחנו רוצים להמשיך הלאה ולהצליח באתגרים נוספים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות