n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הסתיים פרוייקט חלוקת שקי האוכל למאכילי החתולים בעיר.

הסתיים פרוייקט חלוקת שקי האוכל למאכילי החתולים בעיר.

לאחר שבועיים של חלוקה, כאשר איריס חזן יועצת ראש העיר לבע"ח מנצחת על המקהלה, הסתיימה החלוקה וגם הזמן לומר תודה בבית העירייה שאירגנה מי אם לא גם הגברת חזן " כל הכבוד לפעילים ולראש העיר, אני רק דאגתי שהכל יצא לפועל"

WhatsApp Image 2023-04-02 at 13.03.19

היום הסתיים פרוייקט חלוקת שקי האוכל למאכילי החתולים בעיר.

מדובר ביוזמה שהוביל ראש העירייה רז קינסטליך, יחד עם היועצת שלו לענייני בע״ח – איריס חזן, מנהל איכות הסביבה והשירות הוויטרינרי העירוני.

זו השנה השנייה שעיריית ראשון לציון מוציאה את הפרוייקט הזה לדרך, במסגרתו, חולקו למאכילים למעלה מ-200 שקי מזון של כ-18 ק״ג, בכדי להודות להם ולסייע להם ולו במעט בפעולת ההאכלה שהם עושים בהתנדבות מלאה.

WhatsApp Image 2023-04-02 at 13.02.32

איריס, איך נולד שוב רעיון הפרוייקט? 

לאחר פניות רבות שהגיעו אליי מתושבים שדואגים לחתולי הקהילה, פניתי לראש העיר לאשר שוב חלוקת מזון כמו שעשינו בתקופת הקורונה ופניתי לראש מנהל איכות הסביבה אילן רפאלי שהוא ראה בזה תרומה מבורכת לפעילי העיר בנושא בעליי חיים ומיד דאג לתקציב.
אני רוצה להודות בראש ובראשונה לרז קינסטליך – ראש עיריית ראשון לציון שלא שוכח אף פעם את התושבים השקופים שמטפלים בחתולי הקהילה ברחבי העיר.
ולהודות לראש מנהל איכות הסביבה אילן רפאלי אדם אנושי ובעל חמלה רבה.
החלוקה מתבצעת ע"י רשימות של פעילים שהעברתי למחלקה הוטרינרית

בשבוע שעבר יזמה יועצת ראש העיר לבע"ח חזן, פגישה עם מאכילי החתולים בעיר וראש העיר רז קינסטליך כדי להודות על התקופה, להרים ל"חיים" ולומר גם תודה וחג שמח " כל כך שמחתי שהתקיים אירוע מרגש בנושא שקרוב לליבי, היה לי העונג להפגיש בין ראש העיר רז קינסטליך לבין עשרות פעילות ופעילים הפועלים יומם וליל למען בעלי חיים בעיר ולהודות להם על שיתוף הפעולה ההדוק”. מסכמת חזן.

WhatsApp Image 2023-04-02 at 13.16.25

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות