n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גם השנה: עיריית ראשון לציון תקיים יריד תעסוקה הוגנת לבנות ובני נוער

גם השנה: עיריית ראשון לציון תקיים יריד תעסוקה הוגנת לבנות ובני נוער

עיריית ראשון לציון תקיים גם השנה יריד תעסוקה הוגנת לבנות ובני נוער. היריד, בהובלת אגף נוער וצעירים בעירייה ותנועת הנוער העובד והלומד, יתקיים בתחילת חודש יוני וצפויות להיות מוצעות בו מעל ל-1,200 משרות בתחומים שונים: החל ממלצרות, דיילות, הדרכה, שיפוצים, פארקי שעשועים, מזון מהיר, מפעילי תחנות, סדרנים, טלמרקטינג, מוכרנות ועוד.

WhatsApp Image 2023-05-16 at 19.01.12

עוד רגע חופשת הקיץ כאן והורים רבים מחפשים לילדיהם תעסוקה הוגנת, עיריית ראשון לציון גם השנה דואגת לכך ביריד תעסוקה!

אז למי מיועד היריד ולאיזה גילאים?

היריד מיועד לבני 15 ומעלה ולהוריהם, המתגוררים בראשון לציון. בשנים הקודמות השתתפו ביריד מעל ל-1,000 בנות ובני נוער – והערכות הן כי גם השנה צפוי מספר משתתפים דומה. על פי הנתונים, כ-70% מהמשתתפים ביריד מוצאים עבודה.

על איזה מקומות עבודה מדובר?

כחלק מהיריד בני הנוער יפגשו מעסיקים מחברות גדולות במשק, ביניהן איקאה, חצי חינם, יס פלאנט, סופרלנד, בורגראנץ', פיצה האט, איי ג'אמפ ועוד. לצד, אגפי העירייה השונים דוגמת הקייטנות העירוניות. המעסיקים מתחייבים לתעסוקה הוגנת: כלומר, תשלום של שכר המינימום או מעליו, בנוסף להתחייבות לשמור על זכויותיהם של בני הנוער דוגמת הפסקות, החזר נסיעות, שעות עבודה מתאימות לנוער ויחס מכבד.

בנוסף, ניתן יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע על ניסוח נכון של קורות חיים ואיך ניגשים לראיון עבודה, האיגוד המקצועי לנוער שיספק מידע על תעסוקה הוגנת ומה חשוב לדעת כשניגשים לעבודה, תערוכה של זכויות בני נוער בעבודה, די ג'יי ולהקה מקומית ועוד הפתעות.

לאורך כל השנה ניתן ליצור קשר עם מרכז נוער ותנועה – עבודה+, מרכז נוער ייעודי לבני נוער עובדים, או דרך אפליקציית "עבודה+" החינמית שמציעה לוח משרות, רישום מסודר של המשמרות, מחשבון שכר והדמיית תלוש שכר, מידע עדכני על הזכויות בעבודה ועוד.

מתי?

היריד יתקיים ביום שלישי, 6.6.23, בשעה 18:30, במרכז עבודה+ (רח' גרשון 4, מול המשטרה). להרשמה ושריון מקום ביריד יש למלא את הטופס

https://forms.gle/UkxmY8cXe3XvYW626

טלפון לבירורים – גל 0549747520 עדיף בהודעת וואטסאפ

בהצלחה!

WhatsApp Image 2023-05-16 at 19.01.12 (1)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות