n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בתחילת 2024 תפתח תחנת משטרה חדשה במזרח העיר

בתחילת 2024 תפתח תחנת משטרה חדשה במזרח העיר

בעקבות המצב הוחלט על הקמת התחנה שתאויש ב"כ כ-20 ותיתן מענה לבעיות הביטחון של השכונות החדשות. ראש העירייה: זאת מטרה שהצבתי לעצמי. סגן ראש העיר מקסים בביצקי: "העיר גדלה וזה מתבקש". משטרת ישראל: "תצא הודעה בהתאם"

תחנת משטרת ראשון לציון צילום דוברות משטרת ישראל
בשורה לתושבי ראשון לציון מזרח, בעוד פחות מחודשיים תפתח נקודת משטרה נוספת בעיר- במזרח העיר.
ראש העיר רז קינסטליך ששם לעצמו את פתיחת התחנה כמטרה לנגד עיניו כתב:
"אירחתי היום את מפקד מחוז מרכז של משטרת ישראל – ניצב אבי ביטון יחד עם הפיקוד הבכיר שלו, הכולל גם את תנ״צ רונן אבניאלי – מפקד מרחב שפלה ואת מפקד תחנת משטרת ראשון לציון – נצ״מ אלעד קליין.
בפגישה דנו במערך האבטחה המעובה בעיר וסיכמנו גם על הקמת נקודת משטרה חדשה במזרח העיר, שמשמעותה העצמת מספר התקנים לשוטרים בעיר.
מדובר בבשורה גדולה עבורנו, מפני שהעיר שלנו גדלה ומתעצמת וחשוב שגם תחנת המשטרה שלנו תגדל ותתאים עצמה לגודל המשימות בעיר.
מדובר באחת מהמטרות שהצבתי עם כניסתי לתפקיד ובוודאי שבעת חירום ובזמן מלחמה, הבשורה הזו מקבלת משמעות חשובה יותר עבורנו.

אני מודה למפקד המחוז – ניצב אבי ביטון, לתנ״צ רונן אבניאלי ולמפקד משטרת ראשון לציון – נצ״מ אלעד קליין, על הפגישה הפורה, שיתוף הפעולה ועל כך שהם שומרים על ראשון לציון ותושבי מדינת ישראל"

מקסים בביצקי מחזיק תיק הביטחון וסגן ראש העיר מספר כי כעת מחפשים בעירייה להקצות מבנה במזרח העיר שיתאים לצרכים של המשטרה. "התחנה תהיה תחנת משנה" מסביר בביצקי "שתהיה בנויה מכ-20 שוטרים, העיר שלנו גדלה וממשיכה לגדול במיוחד מזרח העיר עם שכונות, נרקיסים, רקפות וחצבים שיוסיפו לעיר כמה עשרות תושבים, ולכן אני שמח מאוד שהמשטרה נענתה לבקשת ראש העיר וההנהלה, והביע נכונות לפתיחת תחנת משנה בחלק המזרחי.
כשאתה אומר תחנת משנה, למה אתה מתכוון?
התחנה החדשה תהיה אוטונומית אבל בפיקודו של מפקד תחנת ראשון לציון אלעד קליין, שיפקח ויוביל אותה וגם יתמוך, במקום יהיו כ- 20 שוטרים עם חוקרים ומשרדים שיתנו מענה למזרח העיר.
מה הצפי לפתיחה?
תחילת השנה 2024.
מהמשטרה נמסר בתגובה: הנושא מצוי בעבודת מטה סדורה ולכשתסתיים תצא הודעה בהתאם.
משטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות