n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / שברה שיא: בת שבע ברנדין, בת העשר קראה 500 ספרים בשנה החולפת

שברה שיא: בת שבע ברנדין, בת העשר קראה 500 ספרים בשנה החולפת

קוראים מצטיינים ברשת הספריות לשנת 2023: רשת חוויות העניקה תעודות הוקרה. סיגל לוי: "הבוטים לא יחליפו את הסיפורים"

WhatsApp Image 2023-07-16 at 18.05.58

"אנחנו חיים בתקופה של שינויים עצומים ומהירים. אף אחד מאיתנו לא יודע מה מהעולם שאנו מכירים היום יישאר ומה ישתנה או ייעלם לבלי הכר", אמרה סיגל לוי בן-ישי, מנהלת רשת הספריות העירונית בניהולה של רשת חוויות, אשר אמונה על הספרייה המרכזית והשלוחות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, "היום יש בוטים שכותבים שירים וסיפורים ונאומים, אבל אני מאמינה שבני אדם ימשיכו להמציא סיפורים, בכל צורה ובכל מדיה, ושהסיפורים האלה ימשיכו להיות חלק מהעתיד שלנו, כביטוי חסר תחליף לאותו ניצוץ רוחני וייחודי שיש הקוראים לו נשמה".

הדברים נאמרו בטקס חגיגי להענקת תעודות הוקרה לילדי העיר, שנבחרו לקוראים המצטיינים של שנת הלימודים והפעילות החולפת, וקראו שיא של ספרים מקרב כלל המנויים בסניפי הרשת. יש לציין כי השנה נפתחה ספרייה חדשה השביעית במספר, ספריית פסגת המדע ובחודש ספטמבר תפתח ספרייה בשכונת רחובות ההולנדית בבי"ס רון ארד. כל ילד וילדה קיבלו ספר מתנה, מותאם באופן אישי, אשר הוענק להם על ידי מנכ"ל הרשת גולן ביטון ומנהלת רשת הספריות סיגל לוי בן-ישי.

את השיא הרשתי שברה השנה בת שבע ברנדין, בת 10 תלמידת כיתה ה' המנויה בספריה המרכזית, שקראה 500 ספרים. אחריה עם 339 ספרים נבחר הקורא גיא מרחסין בן ה-9 תלמיד כיתה ג' והשלישי עם 300 ספרים נבחר הקורא איתמר פרבר, בן 11 תלמיד כיתה ו', שקרא 300 ספרים. באושיות הדס פוקס בת ה-9 שברה שיא עם 220 ספרים, ברחובות החדשה ליאם ימין בן ה-12 עם 147 ספרים, באבן גבירול אורי אלבס בן 12 וסהר אלבס בת 10 קראו 212 ספרים כל אחד, בקריית משה נעם חדד קרא 234 ספרים, במרגולין עפרי סבן בת ה-10 קראה 207 ספרים ובפסגת המדע רונה כהנא בת ה-10 קראה 49 ספרים. הקורא הצעיר ביותר הוא עמית טל בן ה-4 שמנוי בקרית משה ובחודשיים קרא מעל 90 ספרים.

לוי בן-ישי, אמרה עוד בטקס כי: "אנחנו זוכים לראות מדי יום את מאות הילדים ובני הנוער שקוראים והרבה. את כל אותם ילדים, אתכם, שמגיעים יום יום לספרייה, ומחכים בהתרגשות שייצא כבר הספר החדש בסדרה שהם עוקבים אחריה בשקיקה, מתי ייצא דוד אליהו החדש, וכראמל החדש וריק ריירדן החדש. אז נכון שהתחרות על תשומת הלב שלנו גדולה מאוד, ויש עוד הרבה אפשרויות לבילוי שעות הפנאי, ועדיין, אף אחד לא יכול לעמוד בפני סיפור טוב".

באירוע התארחה הסופרת הסופר-סטארית מאירה ברנע גולדברג, האמא של "כראמל" (ושל אבישי) שהזכירה לילדים וילדות רבים כמה כיף לקרוא, "הסופרת הישראלית היחידה שממלאה אולמות כמו סטנדאפיסטית והתור לחתימות שלה נמשך שעות", סיכמה סיגל לוי בן-ישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות