n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / עוצמתי: שי קינן המועמד המוביל לראשות העיר עם 38.9%.

עוצמתי: שי קינן המועמד המוביל לראשות העיר עם 38.9%.

חודש לבחירות המוניציפליות ולקראת מהפך בחולון: סקר דודי חסיד ומכון ״קנטאר״: שי קינן המועמד המוביל לראשות העיר עם 38.9%.

שי קקק

לקראת מהפך בחולון: סקר דודי חסיד ומכון ״קנטאר״: שי קינן המועמד המוביל לראשות העיר עם 38.9%.

הבחירות לראשות העיר חולון צפויות להיות אחת ההתמודדויות המסקרנות במערכת המוניציפאלית ומדגם עדכני של הסוקר דודי חסיד ומכון ״קנטאר״ צופה כי שי קינן הוא המועמד המוביל לניצחון בבחירות עם לא פחות מ38.9% בסקרים. במקום השני אחריו ובפער גדול, ראש העיר המכהן מוטי ששון עם 20.1% בלבד.

עוד עולה מהסקר כי המועמד מורן ישראל זוכה ל-18.3%, ניסן זכריה עם 7.6%, ענת כינורי עם 6.1%, יעקב מזרחי עם 1.1% והמועמדת ד״ר קרן גונן עם 2.7%. שאר תושבי העיר הצהירו כי אינם תומכים באף אחד מהמועמדים או שאין בכוונתם להצביע בבחירות.

המועמד לראשות העיר שי קינן מוביל בבטחה בכל המחקרים שפורסמו עד כה ובפער גדול מכלל המועמדים האחרים. במהלך החודשים האחרונים הציג קינן רשימת מועמדים מגוונת למועצת העיר חולון מטעם סיעתו ובהם לא מעט אנשי חינוך וניהול מוערכים. בימי הלחימה הקים קינן את מטה ״חולון מתנדבת״ שעסק בפעילות הפגה לילדים, תמיכה בבני משפחות החטופים מהעיר חולון, סיוע באמצעות מערך מתנדבים לבנות ובני גיל הזהב בעיר והכנת מארזי מזון ובגדים לטובת לוחמי צה״ל וחיילי המילואים. במקביל שירת קינן במילואים בפיקוד העורף.

הסוקר דודי חסיד העומד בראש השלוחה הישראלית של מכון מחקרי דעת הקהל ״קנטאר״ נחשב לאחד הסוקרים המוערכים והמדוייקים בישראל והוא משמש גם כעורך מדגם הבחירות וסקרי המנדטים של חדשות ״כאן 11״. המחקר נערך בתאריכים 16-18 בינואר 2024 והקיף 401 תושבי חולון בגילאי 17 ומעלה. טעות הדגימה עומדת על 4.9%.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות