n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אנחנו מחבקים אתכם"- מסר מרגש לילדים באוקראינה

רחובות: אנחנו מחבקים אתכם"- מסר מרגש לילדים באוקראינה

במסגרת פרויקט מיוחד של ילדי ביה"ס שריד ביוזמה משותפת עם הנהגת ההורים, עלה הרעיון לשלוח מסר של חברות, אחווה, סולידריות ותקווה לילדים באוקראינה. התוצאה הייתה מרגשת

בית ספר שריד
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

לרבים מאתנו, המלחמה שפרצה לפני כחודש היא אירוע המתרחש בארץ רחוקה, אבל עבור לא מעט משפחות בביה"ס שריד ברחובות, היא קרובה מאוד לבית וללב. בביה"ס שריד ישנה קהילה גדולה של יוצאי מדינות בריה"מ לשעבר וביניהם גם יוצאי אוקראינה, שדואגים מאוד לבני המשפחה והחברים שנותרו שם, וצופים בעצב בזיכרונות ילדותם נהרסים במלחמה.

כבר בראשית המלחמה, צוות ביה"ס החליט לרכז תשומת לב מיוחדת למצב, ונתן מעטפת רגשית לתלמידים שחווים את המלחמה הרחוקה מקרוב. ביוזמה משותפת עם הנהגת ההורים, עלה הרעיון לשלוח מסר של חברות, אחווה, סולידריות ותקווה לילדים באוקראינה.

תלמידת כיתה ג'2, ליה אוסוב, יצרה מצגת שאותה היא העבירה בין הכיתות והסבירה לתלמידים על המלחמה המתנהלת והיוותה בסיס לשיחות על הנושא עם המחנכות ובליווי יועצת ביה"ס ענת ויתקון-קורון. בהמשך לכך, בשיעורי אומנות עם המורה עירית זמיר, התלמידים דיברו על מצב הילדים באוקראינה ויצרו כרזות באוקראינית ובהן משפטים של תמיכה וחיזוק: "יש לכם חברים כאן", "אתם גיבורי על", "אנחנו חושבים עליכם", "אנחנו מחבקים אתכם" ו"כולנו ילדים ואנחנו מבקשים שלום".

לסיכום הפרויקט הילדים הצטלמו עם הכרזות לסרטון מרגש שנשלח, בעזרת הורים מביה"ס, לילדים שעדיין נמצאים באוקראינה ולכאלה שבשל המלחמה נאלצו לברוח מבתיהם.

תודה לכל השותפים שלנו – למפקחת ויקי עזיאל ולאגף החינוך בעיריית רחובות על התמיכה – לזוהר בלום מ"מ רה"ע ומחזיק תיק החינוך, לאפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך, לשרה והב, מנהלת מח' חינוך יסודי, לאלכס לשצ'ינסקי מתוכנית אפיקי תקשורת של קרן קרב, שצילם וערך את הסרטון במסגרת השיעורים בביה"ס, להורים שעזרו בתרגום ובהכנה ולכל מי שלקחו חלק בהפקה.

ורד שגב, מנהלת ביה"ס: "היה לנו חשוב לתת מקום וביטוי לנושא שמטריד לא מעט משפחות בקהילה שלנו. בשיתוף עם הנהגת ההורים הגינו את רעיון הסרטון, שמאפשר לנו לעסוק בנושא באופן שמותאם לגילאי התלמידים, וברוח ביה"ס שלנו – לקחת אחריות ולשלוח מסר של שלום. אני מאחלת שהמלחמה תגמר במהרה ושתושבי אוקראינה יוכלו לחזור ולחיות בביטחון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות