n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זוכרים ביחד: רחובות וקהילת מיניאפוליס זוכרות את חללי צה"ל

זוכרים ביחד: רחובות וקהילת מיניאפוליס זוכרות את חללי צה"ל

זו השנה השנייה שמתקיים אירוע זיכרון משותף בזום לתושבי העיר רחובות ותושבי מיניאפוליס לזכר הנופלים בני רחובות, בדרך שונה ומרגשת.

קרן טנדלר ז״ל , תמונה מתוך אתר יזכור
קרן טנדלר ז״ל . תמונה מתוך אתר יזכור

לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית של רחובות והקהילה היהודית במיניאפוליס, מינסוטה בארה"ב מקיימות, זו השנה השנייה, אירוע זיכרון משותף בזום לתושבי העיר רחובות ותושבי מיניאפוליס לזכר הנופלים בני רחובות, בדרך שונה ומרגשת.

המפגש בסימן A Taste of memories"- מבשלים לזכרם",   ומוקדש לזכרה של קרן טנדלר ז"ל, בת העיר רחובות. רב סמל ראשון קרן טנדלר ז"ל שירתה כמכונאית מסוקים בחיל האוויר, ונהרגה במלחמת לבנון השנייה ביום 21.8.2006 בהיותה בת 26 בלבד.

המפגש יתקיים ביום ראשון, 1.5 בשעה 20:00 .המפגש יתקיים בשפה האנגלית.

במפגש המקוון תשתתף ריוואנה טנדלר אמה של קרן טנדלר ז"ל, תספר את סיפורה האישי של קרן ותכין בשידור מאכל אחד  אותו אהבה קרן  במיוחד וציפתה לו כשחזרה הביתה מהחופשות מהצבא.

להרשמה למפגש לחצו כאן: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0ldO6rrzgsGNK_joTUnewc0IMrFGBCejqy?fbclid=IwAR1Jj-WKALT2rlNKgrgNqQu5By1hIWTVoHdlL_u42BpALYO1ycyr43oknrE

רחמים מלול ראש העיר: "יהודים בכל העולם הם שותפים לזיכרון חללי צה"ל שנפלו על הגנת העם והארץ. השותפות האיתנה בין רחובות וקהילת מיניאפוליס מציינת את זכרם של בני העיר שנפלו בדרך ייחודית ומרגשת . אנו מזמינים את התושבים והתושבות ברחובות להצטרף למפגש, ולשמוע את סיפורה האישי של קרן ז"ל".

מ"מ ראש העיר זהר בלום, אשר מוביל את השותפות עם קהילת מיניאפוליס: "זהו עוד שיתוף פעולה שנועד לחבר בין קהילות רחובות ומיניאפוליס, והפעם על רקע יום הזכרון, עם משפחות שכולות של בני רחובות. נתכנס יחד, ונכיר את סיפורה האישי של קרן, שהקריבה את חייה למען מדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אופירה גלוסקא וגיא שגיא - צילום אייל לנדסמן

חגיגות יום העצמאות: אופירה גלוסקא, דורית ראובני ומופעים לילדים

תפריט נגישות