n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / 10,500 ילדות וילדים פתחו את החופש הגדול בקייטנות העירוניות

10,500 ילדות וילדים פתחו את החופש הגדול בקייטנות העירוניות

למעלה מ- 10,500 נרשמים, מספר שיא של כל הזמנים, נרשמו לקייטנות וצהרוני הקיץ של החברה העירונית בבתי הספר השונים ובמרכזי התרבות והספורט בעיר.

קייטנות החברה העירונית (3)

החופש הגדול התחיל היום ובחברה העירונית רחובות מסכמים בסיפוק רב את ההרשמה, שבמסגרתה הצטרפו למעלה מ- 10,500 נרשמים לקייטנות ולצהרוני הקיץ של החברה העירונית.

השנה הוצע מגוון גדול במיוחד של קייטנות, מחנות אימונים וסדנאות קיץ במגוון רחב של תחומים, ביניהם קייטנות "בית הספר של החופש הגדול" לתלמידי כיתות א'-ג', קייטנת מוכנות לכיתה א', שהגדילה באופן משמעותי את כמות הנרשמים השנה בזכות תוכנית פדגוגית עשירה, חוברת הכנה וערכת ציוד איכותית להעצמת חווית הלמידה. הקייטנה מתקיימת בבתי הספר ומאפשרת לילדים היכרות עם סביבת בית הספר ומרחבי הלמידה.

השנה החברה העירונית הציעה קייטנת אנגלית – "אינגלישGO 2", לכלל התלמידים בוגרי כיתות ג' בעיר עם תוכנית לימודית חווייתית ומעשירה שנוצרה עבורם ושזכתה לביקוש רב בקרב התלמידים והוריהם. קייטנה ייחודית נוספת שהוצעה השנה למסיימי כיתות ו' היא קייטנת הסאמר סקול של תלמ"א, במסגרתה ייהנו התלמידים מתוכנית לימוד חווייתית ומעשירה באנגלית עם מורים מחו"ל.

הקייטנות בבתי הספר נעשות בשיתוף פעולה הדוק עם מינהל החינוך בעירייה והנהגת ההורים העירונית.

כמו כן, הוצעו סדנאות ומחנות קיץ בתחומי הספורט והאמנות במרכזי החברה העירונית, ביניהם כדורגל, כדורסל לבנים ולבנות, כדוריד, טניס שולחן, סדנאות אמנות בבימת הנוער, בבית האמנים, בבית האסמים ובבית מיכל.

עדיין ממשיך הרישום לקייטנת מחזור ב' ולצהרון הקיץ בבתי הספר – "בממלכת המדע", אשר תחשוף את הילדים לעולם המדע ותתקיים בין התאריכים 8.8-23.7, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, (ללא ט' באב, ה-27.7), בבתי הספר: סמילנסקי, ויצמן, בגין, הרצוג, שז"ר, רמון, תחכמוני, מעלות משולם, ניצני המדע, נועם בנים, נועם בנות, ובכור לוי. ההרשמה פתוחה לכלל תלמידי העיר, ותתאפשר עד ה-10.7, בעלות של 720 ₪ לכל התקופה. עלות צהרון קיץ בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 600 ₪ לכל התקופה.

הזדמנות אחרונה להירשם גם למחזור ב' בקייטנות הספורט של החברה העירונית בכדורגל ובכדורסל, וכן לחובבי האמנות ישנם מספר מקומות פנויים גם בסדנאות הקיץ של בית מיכל.

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "אני גאה בהישג המשמעותי של אגפי ומחלקות החברה העירונית, אשר גם השנה הצליחו לתת מענה איכותי, מקצועי ומגוון לאלפי משפחות בעיר, לרבות יצירת קייטנות חדשות ומגוונות בהן יוכלו לבלות וליהנות אלפי ילדים משלל פעילויות הפגתיות וחינוכיות על ידי אנשי צוות מקצועיים ומנוסים. אני מודה למינהל החינוך בעירייה ולהנהגת ההורים העירונית על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך, ולכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו לאורך כל השנה בצהרוני בתי הספר ובחוגים השונים ובפרט כעת, בהרשמה לקייטנות הקיץ. תודה מיוחדת לצוותי אגף החינוך הבלתי פורמלי, מחלקת צהרונים וקייטנות, אגף הספורט, בימת הנוער ובתי התרבות על פעולתם ללא לאות להפעלת קייטנות וסדנאות קיץ ייחודיות ואיכותיות. מאחל לכל ילדי העיר חופשה מהנה ובטוחה!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות