n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: יש לכם כשרון במשפחה? הגישו מועמדות!

רחובות: יש לכם כשרון במשפחה? הגישו מועמדות!

ב-20 בנובמבר רחובות תארח את הפסטיבל השנתי השני של יצירה משפחתית Family Art Fest.
זהו פסטיבל הכי יצירתי, הכי שמח ומלכד בו כל בן משפחה אמור להציג את כישרונותיו

PHOTO-2022-11-14-12-37-00
תמונה מהפסטיבל הראשון. צלם: אלכסיי מישצ'נקו

ב-20 בנובמבר רחובות תארח את הפסטיבל השנתי השני של יצירה משפחתית Family Art Fest.
זהו פסטיבל הכי יצירתי, הכי שמח ומלכד בו כל בן משפחה אמור להציג את כישרונותיו תוך 4 דקות. שירה, ריקודים, אומנות המשחק, יכולת מלאכה מדהימה – במחלקת הקליטה של עיריית רחובות שמחים לצפות בכל כישרון משפחתי!
פסטיבל Family Art Fest הראשון שהוכרז על ידי מחלקת הקליטה של עיריית רחובות בשנת 2020 נדחה בשל פנדמיה, אך בכל זאת התקיים במתכונת מקוונת. מה שמשמח עוד יותר הוא שגמר הפסטיבל יתקיים בחודש נובמבר השנה במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ברחובות. הופעות של המתחרים וציוני שופטים – הכל יקרה לנגד עיני הצופים. וכמובן הופעות של אמנים מקצועיים.
אם במשפחה שלכם יש טלנטים – אל תחביאו אותם, אל תחשבו שזה דבר רגיל או חסר עניין עבור אחרים! על מנת שהגשת הבקשה תהיה פשוטה בצורה מירבית יצרנו טופס מיוחד שניתן למלא תוך מספר דקות באתר של הפסטיבל. היכנסו לדף https://contaste.pro/rus/FamilyArtFest22  בו תמצאו כללים, פרטים וטופס הגשת בקשה בשפות שונות. הגשת בקשות פתוחה עד ליום 15 בנובמבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות