n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראש העיר רחמים מלול לשר האוצר: ״גם לבעלי העסקים ברחובות מגיע פיצוי מהמדינה״

ראש העיר רחמים מלול לשר האוצר: ״גם לבעלי העסקים ברחובות מגיע פיצוי מהמדינה״

WhatsApp Image 2023-11-03 at 14.01.31

ראש העיר רחמים מלול פנה במכתב דחוף הבוקר לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ, בדרישה לכלול גם את בעלי העסקים בעיר רחובות במתווה הפיצויים של המדינה. מצ״ב העתק מכתבו.

במכתבו ציין מלול כי : ״לצערנו, מאז ה – 7/10/23 עת פרצה המלחמה הארורה והאכזרית, בעיצומו של יום השבת וחג "שמחת תורה", ספגה העיר רחובות 8 נפילות ממטחי הטילים של הצורר החמסי/נאצי, מהן נגרמו נזקים רבים לעיר ולבתי התושבים.
כמו כן, במהלך חודש הלחימה ועד היום נשמעו בעיר 40 אזעקות.״

״נוכח מצב זה, אבקש להכליל את העיר רחובות במתווה הפיצוי לבעלי העסקים, שנפגעו בצורה משמעותית, בדיוק כפי שאושר לערים דרומיות יותר יש לקחת בחשבון, שבמשך ימים רבים, עקב ההכרזה על מצב החרום, שכלל גם את העיר רחובות, בעלי עסקים רבים נעלו את דלתותיהם, ועסקיהם נפגעו״ כתב וסיים את מכתבו בדרישה: ״מחובתכם לשקול את פנייתנו בכובד ראש, ולכלול במתווה גם את העיר רחובות״.

ראש העיר רחמים מלול: ״בעלי העסקים ברחובות נפגעו קשות בשל המלחמה, ומגיע להם פיצוי. לכן המדינה חייבת לכלול אותם במתווה הפיצוי שלה עבור בעלי עסקים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות