n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סרן א', יקבל כנפי טיסה ביום חמישי

חולון: סרן א', יקבל כנפי טיסה ביום חמישי

סרן א' בוגר קורס טיס מחזור 180, הוא אחד מ-40 הטייסים החדשים של מדינת ישראל שיקבלו את כנפי הטיסה בטקס מסדר הכנפיים שייערך ביום חמישי בבסיס חצרים.

סרן א חולון מטוס טייס צילום דובר צהל

א'- בן 25, ומתגורר בחולון עם משפחתו. אביו, בן 60, בעל נגרייה, אמו בת 58 ולו 3 אחיות גדולות.
בתיכון הרחיב פיזיקה וכימיה, ושיחק כדור-יד באופן מקצועי; זכה עם קבוצתו באליפות המדינה מספר פעמים ובתארים נוספים, ואף היה חלק מנבחרת ישראל בכדור- יד.

א' רצה להיות טייס מאז שהוא זוכר את עצמו וכיוצא מכך מאוד התעניין וחקר את התחום. בתור מלש"ב א', ניגש למיונים של קורס הטיס ונפל, איך ידע שלא יוותר ויגשים את חלומו בהמשך.

את מסלולו הצבאי התחיל בחטיבת כפיר בגדוד דוכיפת, יצא לקורס מ"כים במהלכו לקח חלק בפעילויות מבצעיות כמו מבצע "צוק איתן" ולאחר מכן, יצא לקורס קצינים ושירת כמ"מ בגדוד דוכיפת.

במהלך תפקידו קיבל מ"מ מצטיין ועבר קורס קומנדו. בסיום תפקידו המבצעי כמ"מ פנה למג"ד בבקשה להתחיל קורס טיס. א' נענה לבקשת המג"ד להשאר בתפקידו חצי שנה נוספת שבתום התקופה יחל בקורס הטיס.

את קורס הטיס התחיל עמו חבר טוב מתפקידו בכפיר, מ"פ לשעבר בגדוד דוכיפת, סרן ש' ממגמת נווטי קרב.

במהלך הקורס שובץ א' בתפקיד נווט קרב, בשיחה עם מפקד הטייסת הובהר לא' מהות תפקיד הנווט, תרומתו ומשמעותו לביטחון המדינה. א' מסיים את הקורס עם תואר בכלכלה וניהול.

למפגש מח"א עם משפיעים בחר להביא את בת זוגתו מכיוון שלימדה אותו המון על עזרה לזולת, הסתכלות על החלש, משפחתיות והתנדבות. א' מספר כי הכיר אותה שבועיים לפני שנכנס לקורס והיא הייתה לצדו ותמכה בו לאורך כל הדרך.


חוויה שזכורה לא' במיוחד היא ההזדכות על הקיטבג ב' בסוף הבסיסי וקבלת סרבל טיסה לשלב הטיסות. ברגע זה הרגיש שסיים את כל הדרך הארוכה שעבר כדי להגיע לחלק בו הוא מתחיל להגשים את החלום.

לדברי א' שלב זה הוא התחלה של למידת המקצוע והוא צריך להוכיח את עצמו.
א' מסכם את הקורס ואומר כי אלו היו 3 שנים מדהימות וחווייתיות, בהן למד המון ידע מקצועי ולמד על עצמו המון, זכה להכיר חברים טובים שגם מהם למד המון.

לדעתו בית הספר לטיס מאופיין באחריות. א' חושב שזה החינוך שניתן לחניכים מהיום הראשון שלהם בקורס. לו אישית זו הייתה חוויה מדהימה לראות איך כל החניכים עושים הכל כדי לגרום למשימות לקרות.  לדעתו, הקורס מפתח את החניכים ומחשל אותם, עושה אותם טובים יותר, על מנת שיהיו מוכנים למשימות הקצה העתידיות.


הדמות שמסמלת את בית הספר לטיסה מבחינתו היא יוני הרס"ר, אשר נוכח הכי הרבה זמן בבית הספר ובעל השפעה רבה על החניכים, דואג שהמשמעת תהיה ברמה גבוהה וראויה וכמובן שעושה הכל באהבה.
למסדר מתוכננת הגעתם של משפחתו המורחבת, בת זוגתו וחברים קרובים. א' נרגש ושמח להגשים את חלומו וחש גאווה עצומה.

סרן א חולון מטוס טייס צילום דובר צהל טייסת טייסים צילום דובר צהל

מימין: סרן א' מחולון. צילומים: דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות