n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות תתקצב את הסטודנטים והצעירים ביום הסטודנטים בעיר

עיריית רחובות תתקצב את הסטודנטים והצעירים ביום הסטודנטים בעיר

לאחר שנים של הפוגה ודיון בישיבת מועצת העיר ובהם עלתה הצעת ההחלטה של חברי המועצה מתן דיל ואביב איטח לתמוך במשאבים ותקציבים באירועי תרבות לצעירים וסטודנטים ויום הסטודנט בפרט , התחייב סגן ראש העיר זהר בלום שהוא במגעים עם ראשי האגודות ויגיע עמם לסיכום לראשונה על תקצוב יום הסטודנט ברחובות.

WhatsApp Image 2023-02-26 at 20.30.07
צילום: פרטי

יהיה יום סטודנט עירוני ברחובות !

השנה העירייה תתקצב את אירוע יום הסטודנט של אגודות הסטודנטים ברחובות.

זאת לאחר התערבותם של חברי המועצה מתן דיל ואביב איטח שדרשו תקצוב לאירועי תרבות גם לצעירים וסטודנטים.

מאחר והעירייה כבר לא מקיימת יום סטודנט עירוני כבעבר חברי המועצה הגישו הצעת החלטה לישיבת המועצה בראשון הקרוב להקצות תקציב ומשאבים לאגודות הסטודנטים ברחובות ביום הסטודנט

דיל ואיטח: " עיריית רחובות לא השקיעה באוכלוסיות רבות במהלך השנים וכעת באופן לא מפתיע בשנת בחירות היא מתכוונת להשקיע ולנסות לתקן עיוותים אז אנא מכם, אל תשכחו שוב את הצעירים והסטודנטים בעיר"

בישיבת אישור התקציב לשנת 2023 ציינו מחזיקי תיק נוער וצעירים לשעבר שתקציבי הפעולות והמלגות לא עלו לשנה הקרובה ושאין התייחסות לאירועי צעירים וסטודנטים בתקציב התרבות.

עוד טענו השניים כי לאחרונה הם רואים שבשנת הבחירות העירייה מקיימת אירועים ומקצה משאבים גם לאוכלוסיות שלא קיבלו בשנים האחרונות ועל כן הם מבקשים לקחת בחשבון גם את אוכלוסיית הצעירים והסטודנטים.

 

בהצעה לסדר שהעלו ב-21.2.2023 דיל ואיטח נכתב: "לאחרונה, ובהמשך לדיון המכובד בישיבת התקציב בחודש שעבר, אנו רואים פרסומים וכתבות במקומונים ולמדים על השקעה כספית נוספת באירועי תרבות שונים , חלקם לאוכלוסיות שלא זכו לכך בשנים קודמות.

אני מבין שמכיוון שאנו נמצאים בשנת בחירות לרשויות המקומיות, ייתכן שיש רצון להשקיע יתר על המידה, לתקן עיוותים עבור אוכלוסיות שהוזנחו או להציג מצג כלשהו לכלל תושבי העיר, חלק מאותן אוכלוסיות יברכו על כל יוזמה וחלקם יאמרו תודה אך שזה 'מעט מדי, מאוחר מדי'.

בישיבת המועצה האחרונה הוכחנו הלכה למעשה ועל פי הנתונים בספר התקציב, ששכחו את אוכלוסיית הצעירים והסטודנטים ברחובות בשנים האחרונות. התקציבים לא עלו מספר שנים בתקציבי המלגות, תקציבי הפעולות ואין שום התייחסות בתקציב התרבות לאירועי צעירים וסטודנטים.

כמי שהחזיקו בעבר בתיק הנוער וצעירים, הגדילו תקציבים בתמיכתך ואף קיימו מספר לא מבוטל של אירועי תרבות לצעירים וסטודנטים אנו דורשים לתקן את העיוות והאפליה כלפי אוכלוסיה גדולה בקדנציה זו ולהקצות מתקציבי האירועים תקציב מכובד לאוכלוסיית הצעירים והסטודנטים.

מאחר ואנחנו כבר לא מצפים שתחזירו השנה את יום הסטודנט העירוני שיזמנו כמחזיקי התיק לפני יותר מעשור, אנו מציעים להשתתף ביום הסטודנט המסורתי של אגודות הסטודנטים בעיר, לסייע להם במשאבים ותקציבים משמעותיים שיכבדו את האירוע ואת העירייה.

שנים רבות שהקשר בין העירייה לאגודות הסטודנטים אינו קיים, אנחנו לא זוכרים מתי הלוגו של עיריית רחובות הופיע בצמידות ללוגו האגודות בפרסום עירוני וכפי שקראנו לך בישיבה : "עוד לא מאוחר לתקן ולהוסיף תקציבים".

מועצת העיר מחליטה כי בזמן שנותר לשנת תקציב זו, העירייה תקצה מתקציב תיק התרבות או מכל תיק אחר לשנה זו, תקציב ומשאבים עבור אוכלוסיית הצעירים והסטודנטים באמצעות השתתפות באירוע יום הסטודנט של אגודות הסטודנטים"

כאמור, לאחר ההצעה לסדר התחייב סגן ראש העיר זהר בלום שהוא במגעים עם ראשי האגודות ויגיע עמם לסיכום לראשונה על תקצוב יום הסטודנט ברחובות.

חברי המועצה מהאופוזיציה בירכו והודיעו כי ימשיכו לעקוב ולוודא שזה אכן יתקיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

73655c56-70ec-4ebf-91d4-76bf6efd14c6

רחובות: ומי עובר על החוק? הפקחים

תפריט נגישות