n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מחברים את דרום מערב העיר למרכז – החלו העבודות לפיתוח רחוב שמשון צור

מחברים את דרום מערב העיר למרכז – החלו העבודות לפיתוח רחוב שמשון צור

החלו העבודות לפיתוח רחוב שמשון צור כחלק מפרויקט הגג במסגרתו הושקעו למעלה מ-500 מיליון שקלים בשדרוג התשתיות בעיר.

WhatsApp Image 2023-08-29 at 10.25.55

עיריית רחובות באמצעות החברה לפיתוח רחובות ה.ל.ר החלה את העבודות באחד מצידי התחבורה המרכזיים בעיר – רחוב שמשון צור. מקטע העבודות הראשון עובר בין רחוב שלום עותמי לרחוב חזון איש, כאשר העבודות מבוצעות כחלק מהסכם הגג שנחתם בעיר ובו הושקעו למעלה מ-500 מיליון שקלים בשדרוג התשתיות והפארקים בעיר.

רחוב שמשון צור מהווה ציר תנועה מרכזי בעיר ובשל חשיבותו והיותו ציר יציאה וכניסה לאזור דרום העיר קיבל עדיפות בעבודות והוחלט לפתחו בהקדם האפשרי.בעתיד, כביש זה יחבר בין כל שכונות דרום מערב העיר ויאפשר גישה מהירה ונגישה למרכזה.

העבודות בכביש מחולקות למקטעי עבודה על מנת להקל על התושבים המתגוררים בסביבה ועל הנוסעים, המקטע הראשון שיוצא לביצוע יחבר את שכונת רחובות הצעירה ואת מתחם הספורט וייסגל לשכונות מרמורק, רחובות החדשה ובהמשך לרחוב הרצל. בשלב הראשון של העבודות יבוצעו עבודות שדרוג לתשתיות העירוניות העוברות מתחת לכביש, במקביל הכביש יורחב לשני נתיבי נסיעה לכל צד וייבנה שטח הפרדה ביניהם עם צמחייה ופרטי נוי. בשלב הסופי של הפיתוח יוצבו במקום ספסלים, גינון ותאורה לצידי הדרך.
כיום הנוסעים נדרשים לבצע מעקף סביב הפרדס בסמוך למגרש הכדורגל כדי להגיע לאזור התעשייה רכטמן, שכונת רחובות הצעירה ושכונת קריית משה, שדרוג הכביש החדש יקצר את זמני הנסיעה ויקל על גודש התנועה. יש לציין כי בכל זמן העבודות יישאר ציר תנועה פתוח לכל כיוון נסיעה והעבודות צפויות להסתיים עד לחודש מאי 2024.

ראש העירייה רחמים מלול: "העוקף הדרומי מחכה זמן רב לשדרוג ואני מברך על כך שהוא יוצא לדרך במסגרת הסכם הגג. בסיום העבודות ייהנו כל תושבי השכונות הדרומיות מגישה נוחה בכניסה וביציאה מן העיר ולמרכז העיר. בכביש יסללו גם תשתיות הליכה ושבילי אופניים המהווים חלק בלתי נפרד מתוכנית האב לשבילי אופניים ואני מזמין את תושבי העיר להתעדכן בקצב התקדמות הפרויקט באמצעות המוקד העירוני או אתר חברת ה.ל.ר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות