n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: האם החי כיף הגיע לשכונת קריית גנים?

ראשון לציון: האם החי כיף הגיע לשכונת קריית גנים?

טווס שברח מה"חי כיף" מסתובב בשבועות האחרונים בשכונת גנים. התושבים חוששים שיקרה לו משהו, ובעירייה מסבירים כי הם פועלים עם קבלן חיצוני ללכוד את הטווס

הטווס המפורסם. צילום: פרטי
הטווס המפורסם. צילום: פרטי

בחודש וחצי האחרון לתושבי שכונת קריית גנים במערב העיר, יש תושב חדש וחמוד במיוחד שמסתובב בשכונה. מדובר בטווס שברח מה"חי כיף".  בהתחלה חשבו כי הוא יוחזר ל"חי כיף" במהירות, אבל לאחר חודש וחצי ולא מעט פניות שנפתחו במוקד הפך שמו "לטווס המפורסם", כאשר תושבי השכונה מצלמים אותו ותוהים מתי יגיעו מהמחלקה הווטרינרית להחזיר את הטווס לביתו.

נ' תושבת השכונה מספרת כי לפני מספר ימים כמעט דרסה את הטווס מבלי לשים לב:  "צריך להבין שהרבה פעמים נוסעים ולא רואים אותו" היא מסבירה "אחרי הכל מדובר בחיה נמוכה בצבעי חום, בשנייה האחרונה הוא ברח וניצל, אבל זה לא עסק להמשיך ככה, אין לו מים ואוכל, המקום הטבעי שלו זה בחי כיף, מה הבעיה להגיע ולתפוס את הטווס הזה? זה כל כך מסובך? חודש וחצי מוציאים פניות למוקד, למה מחכים שהוא יידרס? שנמצא אותו פגר בבוקר?".

תושבת נוספת מספרת כי מידי בוקר כאשר היא מביאה את ביתה למעון נעמ"ת שברחוב כפר חיטים, היא רואה את הטווס מתהלך בסמוך למעון על הכביש "המצאנו לו שם- הטווס המפורסם" אבל אם נהיה לרגע רצינים צריך ללכוד אותו ולהחזירו לביתו החי כיף".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "המקרה מוכר, מדובר בטווס ממין נקבה, חיה מבויתת שאינה גורמת למטרד או סכנה ואינה מתקשה למצוא מזון ומים בקרבת מקום. נציגי השירות הווטרינרי הגיעו למקום מספר פעמים אולם לכידה של טווס בחץ הרדמה עשויה להוביל לנזק בלתי הפיך לטווס. השירות הווטרינרי פועל עם קבלן חיצוני מומחה לצורך לכידה בטוחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות