n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / אימו של הצעיר שהותקף על רקע נטייתו המינית: "לא יתכן שאדם לא ירגיש בטוח ושלא יחזור בשלום לביתו"

אימו של הצעיר שהותקף על רקע נטייתו המינית: "לא יתכן שאדם לא ירגיש בטוח ושלא יחזור בשלום לביתו"

פחות מחודש אחרי שהותקף כוכב הרשת עדי דוידוב בגלל נטייתו המינית, זה קרה שוב.

אורי לב: צילום אישי
אורי לב: צילום אישי

רחובות היא עיר שבה הפלורליזם והפתיחות כלפי הקהילה הלהט"בית לוקה בחסר, אלא שנדמה כי בתקופה האחרונה האלימות כלפי חברי הקהילה גואה. לפני פחות מחודש הותקף כוכב ברשת עדי דוידוב בסמוך לקניון רחובות, ובסוף השבוע הותקף אורי לב, תושב העיר, על רקע נטייתו המינית ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים קפלן.

"אורי פצוע וחבול פיזית ונפשו מרוסקת ואנו, חברי סיעת "החינוך בראש" חברי קוויר בעיר, הקהילה הגאה ותושבות ותושבים רבים, מחבקים אותו יחדיו" ציין עו"ד שמואל דאנזאן, מחזיק תיק השרותים החברתיים שליווה את לב במהלך היום, לדבריו, משטרת ישראל גבתה עדות ראשונית במקום. אורי השתחרר בשעה טובה מבית החולים ומשם המשיך להשלמת העדות במשטרת ישראל בשעה זו".

גלית, אימו של לב, כתבה ברשתות כי :"אני מגנה כל בריונות, לכל אדם יש את הזכות לבחור מה ההעדפות המיניות שלו. אף אחד לא שאל אף אחד מה הוא עושה בביתו? מה ההעדפות שלו? ומכאן אני פונה למשטרת רחובות בבקשה שלא תעביר דף כלא היה דבר, שתטפל בבעיה עד לשורש, שיפתחו את מצלמות המקום ושימצאו את הבריון. לא יתכן שאדם לא ירגיש בטוח ושלא יחזור בשלום לביתו בגלל נטיותיו המיניות" והוסיפה כי "אני רוצה לשבח ולהלל את מר זוהר בלום ואת שמואל דאנזאן ועוד אנשים שלא זוכרת את שמם סליחה שלא עזבו את אורי וליוו אותו בבית החולים ובמשטרה, אני מקווה מאד ורוצה להאמין שימשיכו לעזור לאורי".

זהר בלום, מועמד לראשות העיר ומחזיק תיק החינוך: ״אני מגנה בכל תוקף את האלימות הגואה כלפי הקהילה הלהט״בית ומזועזע מהתקיפה על רקע נטייה המינית של אורי לב, תושב העיר. משעות הבוקר אני נמצא בקשר ישיר עם אורי ועם נציגי הקהילה בעיר, מעניק לו את כל הסיוע הנדרש ואת התמיכה.

לצערי, לפני פחות מחודש אירע בעיר אירוע דומה שבו הותקף צעיר אחר, עדי דוידוב על רקע נטייתו המינית.
המקרים המצערים והמקוממים האלה, מבהירים לנו שלמרות שהעיר רחובות ידועה כעיר סובלנית, עלינו לצאת לדרך חדשה שתניף את הדגל הליברלי בגאווה ותפעל למען שוויון לכלל האוכלוסיות והמגזרים וביניהן כמובן הקהילה הגאה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות