n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "איך אפשר לישון עם רעש של מועדון בתוך הבית?"

ראשל"צ: "איך אפשר לישון עם רעש של מועדון בתוך הבית?"

תושבים המתגוררים בסמיכות לחוף הים מתלוננים על רעש עד לשעות הקטנות של הלילה ממקומות הבילוי בחוף. העירייה: "פקחי החברה לביטחון ואנשי השיטור העירוני בראשון לציון פועלים באופן קבוע, יזום ורציף כנגד עבירות איכות חיים, כולל בסביבת חוף הים."

שכונה חוף ים צילום סבטלנה קריחלי
צילום: סבטלנה קריחלי

"מימי שלישי אנחנו לא ישנים כבר כמה שנים בלילה, עוד רגע ואני מכינה רמקולים ושמה אותם עם מוזיקה מחרישת אוזניים ליד הבית של ראש העיר רז קינסטליך וחברי המועצה, שהם ירגישו מה שאנחנו מרגישים כאן מול חוף הים בתוך הבתים שלנו."

סבטלנה תושבת העיר המתגוררת בשער הים, הבניינים הקרובים ביותר לחוף הים בראשון לציון מספרת ל"גל גפן" ראשון לציון כי מספר שנים החל מיום שלישי הרעש בלתי נסבל בחוף הים ונמשך עד לשעות הקטנות של הלילה וכי גם עם חלונות סגורים הם אינם מצליחים לישון.

"הבן שלי לומד בטכניון והולך לישון אצל החברה שלו כי כאן הוא לא מסוגל לישון" היא מספרת, "הבת שלי עברה לגבעתיים והבן שלי בן ה-15 לא נרדם בלילות, זה לישון בתוך מסיבה חמישה ימים בשבוע, איפה נשמע דבר כזה?"

לטענת סבטלנה, בחול המועד פסח היא שוחחה עם פקחית בשתיים וחצי בלילה והתלוננה שוב על הרעש "הפקחית  כעסה עלי למה אני צועקת עליה" אומרת סבטלנה "ושעוד מעט המוזיקה תיפסק, ואני שואלת איך מיישמים את החוק במדינת ישראל שמשעה אחת עשרה בלילה אסור להקים רעש, בחוף הים בתל אביב בעשרה לאחת עשרה מכניסים את כל הכיסאות ומורידים את עוצמת המוסיקה, אני אישית ישבתי בגולדה והכניסו את כולם פנימה עם חלונות סגורים, מה שונה ראשון לציון בתל אביב? מה זאת ההפקרות הזו? כולם יודעים על זה, מנהל חוף הים, ראש העיר, סגני ראש העיר ואין מענה, אי אפשר לחיות ככה."

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "פקחי החברה לביטחון ואנשי השיטור העירוני בראשון לציון פועלים באופן קבוע, יזום ורציף כנגד עבירות איכות חיים, כולל בסביבת חוף הים. חוף הים של ראשון לציון הוא אחד מחופי הרחצה המבוקשים לבילוי מצד משפחות, בני נוער, צעירים ותיירים. לכל אורך עונת הרחצה מוצב כח של פקחים ושיטור עירוני באופן קבוע 24/7 במתחם חוף הים ומתבצעת פעילות יזומה כנגד כל הפרעה, וכן ניתן מענה לקריאות התושבים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות