n
דף הבית / מתכונים / סוכרתיים? פודי אתר המתכונים הגדול בישראל בשבילכם

סוכרתיים? פודי אתר המתכונים הגדול בישראל בשבילכם

בשורה מצויינת לסוכרתיים: בשיתוף חברת אורו שהוקמה לזכרו ולכבודו של אור פורן (בנה של לבנת פורן) משיק את Happy Food, אתר מתכונים שפותח במיוחד עבור סוכרתיים ואתגרי התזונה שלהם 

האפי פודי
צילום: האפי פודי

 

 Happy food הינו אתר מתכונים לאוכל שמח, טעים משביע ומגוון שנבנה במיוחד עבור סוכרתיים, טרום סוכרתיים, וגם לכל מי שמחפש תזונה טעימה ודלת פחמימות. 

אתר HappyFood  הוקם לזכרו ולכבודו של אור פורן שהיה חולה סוכרת נעורים והקדיש זמן רב למאבק למען חולי סוכרת הנעורים בישראל. האתר ממשיך את דרכו של אור שבחייו למד למצוא את האיזון הנכון בין מחלתו לבין אהבתו הרבה לבישול וקונדיטוריה ולאוכל משובח.

האתר הוקם כמענה לצורך משמעותי שזוהה – באופן מפתיע ולמרות שיש בישראל כמעט 600 אלף חולי סוכרת מאובחנים ועוד רבים שאינם מאובחנים או כאלה שמצויים במצב טרום סוכרתי, אין מספיק פתרונות אשר יתנו מענה לאוכל שהוא גם דל פחמימות וגם טעים ומגוון. 

האתר מכיל למעלה מ-100 מתכונים במגוון רחב כגון מתכונים דלי פחמימה, מתכונים קלים ב-10 דקות, קינוחים ללא סוכר ועוד. 

כל המתכונים פותחו ונערכו ע"י המתכונאית הנפלאה אורלי פלאי בורנשטיין תוך ליווי מקצועי ואישור של התזונאית ליאת ברנט.

בין המתכונים הטעימים והבריאים באתר תמצאו לחם טחינה, פיצה כרובית, שקשוקה ירוקה, קציצות בריאות וקלות להכנה, מגוון פשטידות דלות פחמימה ועוד. גם גזרת  המתוקים שפותחה במיוחד עבור משתמשי האתר מגוונת ומציעה בין השאר בראוניז בריאים משלושה מרכיבים, טראפלס שוקולד וטחינה ועוד. 

כל מתכון מוגש עם הוראות ברורות וקלות להכנה על בסיס ידע רב והכנת כמה גרסאות לכל מתכון עד להגעה לתוצאה האופטימלית.

האתר מציע לכל מתכון לוח קלוריות וערכים תזונתיים כולל ציון כמות הפחמימות. לשם הנוחות, פותח רמזור פחמימות אשר ימחיש עבור המבשלים מה מידת ההתאמה של המתכון לסוכרתיים. עוד באתר, ניתן למצוא מדריכים וטיפים שימושים, לחולי סכרת אך לא רק להם.

פודי הינו אתר מתכונים מוביל עם נבחרת רחבה של שפים ומשפיענים קולינאריים בו תוכלו למצוא כל מתכון בכל קטגוריה שתרצו.

 

https://happyfood.foody.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות