n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / קבוצת הרובוטיקה מדעים לוד תמריא ליוסטון טקסס לתחרות העולמית

קבוצת הרובוטיקה מדעים לוד תמריא ליוסטון טקסס לתחרות העולמית

קבוצת הרובוטיקה של תיכון עתיד למנהיגות מדעית וקהילתית בלוד, זכתה השבוע בתחרות הארצית של first במקום הראשון ובפרס היושב ראש היוקרתי

אלופי הרובוטיקה
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

בחג הפסח הקרוב ימריאו ששה מתלמידי תיכון מדעים לוד ליוסטון שבטקסס, שם ישתתפו בתחרות העולמית ברובוטיקה ויציגו את עבודתם. הנהלת העיר לוד החליטה להעניק לכל תלמיד סיוע במימון הנסיעה.

קבוצת הרובוטיקה של תיכון עתיד למנהיגות מדעית וקהילתית בלוד, זכתה השבוע בתחרות הארצית של first במקום הראשון ובפרס היושב ראש היוקרתי, וזאת על התקדמות ושינוי שהביאה לקהילה ולסביבה, על פעילות קהילתית ענפה ויוצאת דופן בעיר לוד וברחבי הארץ, הפצת ערכים גם מעבר לים ובפעילות בכל המגזרים. 

הפעילות בקהילה באה לידי ביטוי במישורים רבים, כשהרעיון המרכזי הוא הפצת מדע וטכנולוגיה בקרב הקהילה: פעילויות מדעיות בבתי ספר יסודיים בעיר לוד, הקמת קבוצת רובוטיקה בבית ספר ספיר בלוד. הכנת ניסויים וערכות מדע בשפות בעברית ובערבית, חלוקת ערכות מדעיות לילדים מאושפזים בבתי חולים, קידום מדע וטכנולוגיה בקרב נשים – כנס שנתי להעצמת נשים, סרטונים ובהם ראיונות עם בנות מהרובוטיקה בכל הארץ – סרטונים שנשלחו לחו"ל ועוד.

חברי הקבוצה מצאו דרך לתרום לקהילה גם בתקופת הקורונה והסגרים ובקרוב – בחול המועד פסח, היא תצא לתחרות העולמית ביוסטון שבטקסס – משלחת בה ימריאו 6 תלמידים ובעזרתה של עיריית לוד בהשתתפות במימון העלויות. 

"כל הכבוד לתלמידים שחזרו מהקורונה וחיפשו כל דרך אפשרית כדי לתרום לקהילה" ציינה בהתרגשות מנהלת התיכון – גאולה סתי.

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו ציין כי "נסיעתם של תלמידי תיכון מדעים בלוד להציג את הרובוטיקה שלהם ביוסטון מהווה מקור לגאווה חינוכית והצטיינות ובשל כך שמחנו להשתתף בעלות נסיעתם במסגרת המשלחת שתמריא בחג הפסח הקרוב לטקסס".

מ"מ ראש העיר – יוסי הרוש: "זוהי גאווה עבורנו שתלמידים מתיכון בעיר יטוסו כמשלחת לארה"ב ועל-כן, כאשר שמענו כי העלות לתלמיד עבור הנסיעה היא כ-13,000 ₪, הוחלט שהעירייה תשתתף ב-3,000 ₪ לכל תלמיד".

 

גאווה חינוכית ללוד, אלופי הרובוטיקה של עתיד למדעים 1
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות