X

שני מינויים אקדמיים חדשים במרכז הרפואי וולפסון

ד"ר אמיר נוטמן וד"ר עודד הרשקוביץ מהמרכז הרפואי וולפסון, קיבלו מינויים בכירים בפקולטה לרפואה ומדעי הבריאות

שני מינויים אקדמיים חדשים במרכז הרפואי וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

בשורות טובות במרכז הרפואי וולפסון לאחר שד"ר אמיר נוטמן, סמנכ"ל רפואי בהנהלה, מונה למשנה לדקאן לענייני סטודנטים בפקולטה לרפואה ומדעי הבריאות באוניברסיטת תל אביב. ד"ר נוטמן יחליף בתפקידו את פרופ' אילן דלאל, מנהל אגף הילדים בוולפסון.

ד"ר נוטמן, יהיה אחראי החינוך הרפואי במרכז הרפואי, לרבות הסטודנטים לרפואה, ירכז את נושא הקידום האקדמי של הסגל הרפואי הבכיר, יקדם שיתופי פעולה עם הפקולטה בתחומי הוראה, מחקר וחדשנות ועוד.

דוברות וולפסוןד"ר אמיר גוטמןצילום: דוברות וולפסון

מינוי אקדמי נוסף ומעורר גאווה הינו של ד"ר עודד הרשקוביץ, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה אורתופדית בוולפסון, שמונה לראש החוג לאורתופדיה בפקולטה לרפואה ומדעי הבריאות באוניברסיטת תל אביב. בתפקידו, יהיה אחראי על לימודים של כירורגיה אורטופדית ועל הקידום האקדמי של מומחים ומומחיות בכירורגיה אורטופדית, בפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב.

דוברות וולפסוןד"ר עודד הרשקוביץצילום: דוברות וולפסון
​​​​​​​

ד״ר ענת אנגל, מנכ״לית המרכז הרפואי וולפסון, בירכה על המינויים החשובים וציינה שהם מסמלים את העשייה העניפה האקדמית והמחקרית של הרופאים והרופאות בוולפסון והשותפות העמוקה עם הפקולטה למדעי הרפואה והבריאות באוניברסיטת תל אביב, שוולפסון מסונף אליה, בהכשרת רופאי ורופאות העתיד.

וולפסון הפקולטה לרפואה ומדעי הבריאות חולון ד"ר עודד הרשקוביץ ד"ר אמיר גוטמן

art