n
דף הבית / רמלה לוד / צרכנות רמלה-לוד / וילות בצפון–נופש יוקרתי בישראל

וילות בצפון–נופש יוקרתי בישראל

נסיעה לצפון תמיד צופנת בתוכה התרגשות רבה. עבור אנשים שגרים באזור המרכז, לא בכל יום עולה בידם ההזדמנות להשאיר את טרדות היום-יום מאחור ולצאת לחופשה בצפון הירוק

וילות נופש
צילום: FREEPIK

אזור הצפון של המדינה שלנו הוא אזור מקסים, מלא ביערות, שמורות טבע ואטרקציות רבות מכל הסוגים. זאת הסיבה המרכזית לכך שבכל שנה בוחרות משפחות רבות לבלות את החופשה השנתית שלהן באזור זה.

כאשר בוחרים לצאת לחופשה בצפון הארץ, כדאי להכיר את האפשרות לשכור וילות שלמות לצורך חופשה. וילות אלו קיימות ביישובים רבים בצפון והן תמיד מאובזרות היטב, מפנקות מאוד ומאפשרות למשפחה בודדת או לקבוצה של משפחות ליהנות באופן יוקרתי מנופש איכותי ביותר.

 

וילות הן חוויה מפנקת במיוחד

היתרון הגדול ביותר של שכירת וילות בצפון הוא מימד הפינוק והיוקרה שהן כוללות. בוילה ממוצעת יש כמה וכמה חדרים שמאפשרים לאכלס משפחה גדולה או אפילו יותר ממשפחה אחת. פרט לכך הן כוללות בדרך כלל כמה מסכי טלוויזיה גדלים ומוקדי בידור שונים בוילה.וילות בצפון כוללות בדרך כלל גם בריכת שחייה חיצונית בה ניתן לשחות ולהשתכשך וכן ג'קוזי גדול פנימי או חיצוני. הכל נועד כדי להעניק חוויה מקסימלית של פינוק והנאה לנופשים.

בנוסף לכך, הווילות מכילות גם פעמים רבות משחקי וידאו עבור הילדים וכן מקום לביצוע פעילות משחקית ספורטיבית – כמו משחקי כדור ו/או שולחן פינג פונג. הווילות הגדולות יכולות להכיל, כאמור, גם יותר ממשפחה אחת. זה מאפשר יציאה לחופשה עם משפחות חברים נוספות וכך למקסם את האווירה המהנה של הנופש.

 

פעילויות ואטרקציות בצפון

מלבד הבילוי עצמו בוילה, נסיעה לחופשה בצפון כוללת הזדמנות לפעילויות ואטרקציות רבות. חלק מהפעילויות הן מלאות באקשן ואדרנלין וחלק בעלות אופי רגוע יותר – הכל בהתאם להעדפה האישית שלכם. האטרקציות כוללות מסלולי טיול רבים ומגוונים, מסלולים הכוללים מים, טיולי ג'יפים, שיט בירדן, בילוי באגמון החולה וכן ביקור באתרים היסטוריים ותרבותיים מרתקים. אזור הצפון הוא לא רק מקור לבילוי בטבע, אלא גם מלא במסעדות משובחות ובתי קפה מצוינים וכן ביישובים מרתקים כמו צפת, ראש פינה ומקומות נוספים.

אזור הגליל וצפת כולל גם קברי צדיקים רבים, מה שיכול להוות אטרקציה לאנשים מאמינים ולמי שמתעניין בהיסטוריה יהודית בארץ ישראל. מדובר באזור השופע בהיסטוריה דתית, ולא רק יהודית. בסביבת הכנרת ישנם אתרים היסטוריים נוצריים חשובים מאוד, במקום בו פעל ישוע והחלה להתגבש סביבו חבורת מאמינים ותלמידים.

מבחינה קולינרית, האזור שופע במגוון של מטבחים. תוכלו למצוא בקרבת הוילה ששכרתם מסעדות ערביות, מסעדות פיוז'ן, מסעדות בשרים, מסעדות דגים וכן בתי קפה חלביים רבים שמציעים את מיטב הקונדיטוריה הגלילית. ביישובים רבים תוכלו למצוא מחלבות ייחודיות שמייצרים בהן גבינה גלילית איכותית משלל סוגים. אם אתם אוהבים גבינות עיזים עזות טעם או גבינות לבנות מיוחדות – תוכלו למצוא את מבוקשכם במחלבות האלו.

 

בילוי בצפון למשפחות עם ילדים

כאשר יוצאים לחופשה באחת מהוילות להשכרה שנמצאות בצפון, ניתן למצוא דברים רבים לעשות עם הילדים. מומלץ רק להכין תכנית מראש, ולבחור את האטרקציות שבאמת יתאימו לילדים שלכם. כל משפחה יכולה למצוא את הפעילויות שיתאימו לה. אם בחרתם לנסוע כקבוצה של משפחות, כדאי לתאם מראש את לוח הזמנים של הנופש ולוודא שלכל אחד יש את הבילוי המתאים לו בזמן הנסיעה. הבילוי בצפון הארץ הוא אטרקטיבי בכל עונות השנה, אך במיוחד בתקופת עונות המעבר. אם עדיין לא תכננתם נופש בתקופת החגים הקרובה – שכירת וילה בצפון יכולה להוות את הנופש המושלם עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות