n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ״הגננת הזמינה לי משטרה בגלל שנישארתי כמה דקות עם התינוק שלי״

״הגננת הזמינה לי משטרה בגלל שנישארתי כמה דקות עם התינוק שלי״

אם לתינוק שהגיעה לגן וביקשה להישאר איתו סולקה ממנו על ידי המשטרה שהוזמנה בעקבות בקשה של הגננת

תינוק בא לעולם צילום דוברות וולפסון

״אני פשוט בהלם ממה שקרה לי הבוקר. הגננת הזמינה לי משטרה בגלל שנישארתי כמה דקות עם התינוק שלי על שאוכל להמשיך להניק אותו״ אומרת השבוע אם לילד בגן של נעמת בעיר, לדבריה, ״לא קיללתי לא איימתי בסך הכל דאגתי לתינוק שלו ואמרתי לה שיש לי נכות ולכן הפעולה לוקחת לי זמן רב יותר מהרגיל״. תחילתו של הסיפור, לפני כמה ימים, אז הגיעה האם עם תינוקה למעון ולדבריה רצתה להישאר איתו על מנת להניק אותו, ומפעולה תמימה זה נגמר בהזמנת משטרה והרחקת האם מהמקום.

לדבריה, ״בסך הכל דאגתי לתינוק שלי , הסברתי לגננת שבגלל הנכות שלי אני עושה את פעולת ההנקה בשלבים והיא סרבה לקבל את זה ובשלב מסויים היא האשימה אותי שקיללתי אותה, כאשר מקסימום הרמתי קצת את הקול..לא הבנתי מה היא רוצה ממני ולמה היא מתנהגת בצורה הזו,ושהשוטרים שהגיעו ייעצו לי לתבוע אותה על העוגמת נפש והבושה״ היא מוסיפה.

משיחה עם הורים נוספים בגן עולה. כי הם דווקא תומכים בהחלטה להוציא את האם מהגן. לדבריהם "אין סיבה שהילד שלה יקבל אמא מלווה כששאר ההורים מחויבים להשאיר את ילדיהם בגן ללא הורה, מה גם שהדבר פוגע בשאר הילדים שנאלצים להיפרד מההורים לאחר פרידה קצרה". עוד הוסיפו ההורים כי "מדובר בגישה תוקפנית כלפי צוות הגן וכלפי ההורים כאחד, שעה שאותה אמא מכפישה את יתר ההורים ומציגה מצג לפיו רק לה אכפת מהילד ומי שלא מתעקש להישאר הוא ללא לב לילדיו"

WhatsApp Image 2023-09-10 at 10.16.59

צילום: מתוך הוואטסאפ של הורי הגן

מארגון נעמת נמסר בתגובה כי ״אנו מודעות לחששות הרבים ולרצון להבטיח לילדך קליטה מיטבית ומהירה.  יחד עם זאת, עלינו לחדד כי כל הורה נדרש לקיים את הנחיות צוות המעון והנהלת המרחב.לצערנו, נתקלנו בסירוב מצד האם לקיים הנחיה לעזוב את הכתה כדי לאפשר לילדך הסתגלות עצמאית. כאשר ניסו לקיים איתך שיח, נקטת בתגובה לא מותאמת.להבא, אם יש לך השגות לגבי אופן הטיפול בבנך, עליך לנקוט בשיח מכבד, סבלני ומתון כלפי הצוות בכלל ובשטח המעון בפרט.לאור האמור לעיל, אנו נזמן את האם לשיחה בנוכחות המפקחת החינוכית והעו"ס המלווה את המעון. בשיחה יובהרו כללי ההתנהגות במעון וערוצי התקשורת עם הצוות וההנהלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות