n
דף הבית / רמת גן / רמת גן: חגיגה של אהבה בעיר

רמת גן: חגיגה של אהבה בעיר

לכבוד יום המשפחה, עיריית רמת גן ערכה חמש חתונות של זוגות גאים מהעיר והעניקה להם את תעודת ברית הזוגיות – תעודה המקנה להם זכויות והטבות זהות לאלו של זוגות נשואים

עורך דין חגי אלקלעי, הזוג המאורס יובל ראובני וסיימון ריגלי צילום כדיה לוי
עורך דין חגי אלקלעי, הזוג המאורס יובל ראובני וסיימון ריגלי צילום כדיה לוי

לכבוד האירוע המרגש, הגיעו הזוגות למרכז הגאה, הממוקם בסמוך לבניין העיריה, אשר קושט בפרחים ובבלונים בליווי חברים, בני משפחה ובנוכחות מחזיק תיק הקהילה הגאה בעיריית רמת גן וחבר מועצת העיר, ישראל זרי. בשיאו של האירוע, הוענקה לזוגות הטריים תעודת הזוגיות, המאפשרת רישום כ"ידועים בציבור" בעיריית רמת – גן ומעניקה זכויות, הטבות ומעמד שווה לכלל הזוגות בעיר, גם כאלה שאינם יכולים למסד את הזוגיות שלהם על פי המדיניות במדינת ישראל.

בנוסף, רישום ה"ידועים בציבור" מאפשר לשפר את רמת השירות הניתנת לתושבים על-ידי מחלקות העירייה השונות והתאמת השירות לצורכיהם. הכרה זו הינה חלק מהמדיניות של הנהלת העירייה, להכיר בצרכים ובאורחות החיים המגוונים של תושביה, באופן שוויוני ללא הבדל דת, גזע, לאום, מין או נטייה מינית כראוי במדינה דמוקרטית.

על מנת לאפשר לזוגות את החוויה המקסימלית ביום מרגש זה, צלם מקצועי ליווה ותיעד את החתונות כשברקע התנגן השיר שבחרו הזוגות במיוחד לרגע מרגש זה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות