n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: הסתיימה הערכת מצב ואלו ההחלטות שהתקבלו

רמת גן: הסתיימה הערכת מצב ואלו ההחלטות שהתקבלו

בעקבות המלחמה במדינה, התקיימה בשעה זו הערכת מצב נוספת בעיר, בעקבותיה הוחלטו החלטות שונות הנוגעות לכולם

WhatsApp Image 2023-10-07 at 18.42.11

בשעה זו הסתיימה הערכת מצב נוספת של עיריית רמת גן במרכז ההפעלה לשעות חירום של העירייה. הערכת המצב התקיימה בהובלת ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, ובהשתתפות מנכ״ל העירייה, (ניצב בדימוס) מוטי כהן, מנהלי האגפים בעירייה וגורמי משטרה ופיקוד העורף בכירים.

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״השבת הזו היא מהימים הקשים והעצובים בתולדות ישראל אך יש סכנה שהאתגר הגדול עוד לפנינו עם התקדמות המערכה בדרום ובטח אם תתרחב לזירות פנים וחוץ נוספות. שוב היום הוכח ששיתוף פעולה בין התושבים לעיריה ורשויות החירום השותפות שמבוסס על אמון, שיתוף ועירנות משיג תוצאות טובות. חוסן העורף וגיבוי לצבא ולממשלה הם מפתח ליכולת להשיג הכרעה מוחצת שמעולם לא נדרשה כל כך לטובת המשך קיומנו כאן״

כלל המקלטים בעיר פתוחים, הוכרז מצב מיוחד בעורף. אנו מבקשים מכלל התושבות והתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף ולא להתקהל מחוץ לבתים.

כלל האירועים בעיר מבוטלים, לרבות אירוע ההקפות המרכזי בכיכר רמב״ם, אירועי ספורט ותרבות.

בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כלל המסגרות החינוכיות (מעונות היום, בתי ספר, גני הילדים, צהרונים, חוגים, תל"נים, מועדוניות וחינוך מיוחד), לא יפעלו מחר, יום א'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. חובה! כיתת כוננות מורכבת ממתנדבים עם נשקים ארוכים !
    בכל יום במשך הלחימה יהיו כ8 כיתות לחימה , כל אחת כ4-6 איש
    ההתנדבות 1 לשבוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות