n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: אתרי הבניה לא יחזרו לפעילות

רמת גן: אתרי הבניה לא יחזרו לפעילות

בניין עיריית רמת גן. צילום דוברות
בניין עיריית רמת גן. צילום דוברות

הערב, שני, התקיימה הערכת מצב נוספת בעיריית רמת גן בנוכחות ראש העירף כרמל שאמה הכהן ועם בכירי העירייה, גורמי שיטור ופיקוד העורף, בה עלה בין השאר נושא אתרי הבניה שעל פי ההחלטה לא יפעלו גם מחר. לדברי הנוכחים, בית המשפט דחה את בקשת הקבלנים לצו פתיחה וקבע דיון בעתירה שהוגשה נגד העיריה בעניין.

עוד עלה, נושא בתי הספר,בעקבות הנחיה חדשה של משרד החינוך האוסרת לאחד גנים גם במקרה של חוסר במיגון מה שיאלץ עד לפתרון אחר אצל חלק קטן מהגנים רוטציה בפעילות שתתקיים יום כן יום לא.

בית עמנואל – מעונות יום: ממשיכים בפעילות וצהרונים: יחזרו לפעילות מדורגת, הודעה באשר לצהרונים שיפעלו מחר תימסר הערב באמצעות בית עמנואל.

מועדוניות א-ג ניצנים פלוס: לא יפעלו מחר והחוגים חזרו לפעילות. לשאלות בנושא יש לפנות למרכז שירות הלקוחות במייל: [email protected] או בטלפון: 03-6757400.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אני חשמלאי ישראלי יהודי נולדתי ברמת גן עובד ב שני אתרים בעיר, יש לי עובד ישראלי יהודי. לי לא מגיע להתפרנס ?
    אני לקראת מסירת שלב וקבלת תשלום שחיכיתי לו זמן רב, הקבלן לא יכול לשלם כי הוא בליווי בנקאי ולא מאשרים תשלומים בגלל שהאתר סגור.
    אני מכיר עוד אנשים במצב שלי ובגלל שאנחנו עצמאים לא נקבל גם פיצוי.
    אדוני ראש העיר הטיעונים בעד לפתוח את האתרים בעיר גוברים על אילו שלא בהרבה.
    זה גם משדר כניעה לטרור ושיבוש החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות