n
דף הבית / רמת גן / רחוב הירדן: ״עכשיו פוגעים בהולכי הרגל״

רחוב הירדן: ״עכשיו פוגעים בהולכי הרגל״

הולכי הרגל ברחוב הירדן פינת אלוף שדה מלינים כי כעת, כשנפתרה מצוקת הרכבים צצה מצוקה חדשה הנוגעת להולכי רגל שעומדים דקות ארוכות ברמזור.העיריה בתגובה: ״האחריות לוויסות התנועה הינה גם ביחס לכלי הרכב וכמובן גם ביחס להולכי הרגל"

הירדן פינת אלוף שדה צילום:פרטי
הירדן פינת אלוף שדה צילום:פרטי

״לא יכול להיות שנעמוד דקות ארוכות ברמזור וכשנרצה לעבור ניתקל ברכבים שחוסמים את מעבר החציה ויכולים לפגוע בכל הולך רגל אקראי״  כך אומר הבוקר. (ראשון) תושב רמת גן המתגורר ברחוב הירדן בעיר.

מצוקת הפקקים ברחוב הירדן פינת אלוף שדה, אינה חדשה והיא מוכרת היטב לכל מי שמתגורר בסביבה, הסיבה, חסימת נתיב תחבורה לטובת עבודות הרכבת הקלה, מה שמקשה על תנועת כלי הרכב מדי יום ובעיקר בשעות הבוקר.

״רחוב הירדן תמיד היה בעייתי ועם חסימת הנתיב הוא הפך להיות עוד יותר בעייתי, אלא שעכשיו מצאו פתרון בדמות שוטרים שעומדים בצומת ולמעשה שולטים על הרמזורים, אלא שמי שנפגע מזה הם הולכי הרגל שעומדים דקות ארוכות וכשרוצים לחצות הצומת חסומה על ידי כלי רכב שהספיקו לעבור את הרמזור ולמעשה תקועים שם,ככה שיוצא מצב שהולכי הרגל שרוצים לעבור  למעשה מסכנים את החיים שלהם במעבר בחציה משום שכלי הרכב ממשיכים לנוע כדי לא לחסום את הצומת״.

תושב נוסף איתו שוחחנו אמר ל״גל גפן רמת גן״ כי ״כשפניתי לשוטר שנמצא בצומת ושאלתי אותו למה הולכי הרגל צריכים לסבול מהמצב הזה, הוא אמר לי בלי להתבלבל שמה שמעניין אותו בשלב הזה. הם רק כלי הרכב ולא הולכי הרגל.איזו מין תשובה זו? הזמן שלי פחות יקר מהזמן של נוסע בכלי רכב? איפה נשמע דבר כזה״.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "מצוקת התנועה ברחוב הירדן הינה בעיה רבת שנים ופרי הזנחה תכנונית ואישורי בניה מופרזים במשך של לפחות שנות דור. הבעיה מטופלת על ידי העיירה בכל מישור אפשרי ובהשקעה חסרת תקדים של תשומת לב ותקציבים.ההחמרה המשמעותית בחודשים האחרונים הינה תוצאה של ביטול נתיבים לכיוון כביש 4 על ידי חברת נת"ע לטובת עבודות הרכבת הקלה והם אמורים להיות מוחזרים אלינו לשימוש התושבים עד סוף אפריל ואז צפויה הקלה.
אנו מקווים כי כבר בתקופה הקרובה תורגש הקלה מסוימת, עם פתיחת הצירים שכיום חסומים, ועם מעבר חלק מן האוטובוסים הנוסעים בציר, לנסיעה בשיקוע אלוף שדה. לאור פניות תושבים רבות בנושא, ובשיח שהתקיים בין העירייה למשטרה הוחלט להציב במקום שוטר בשעות העומס המדוברות, זאת במטרה לנסות ולווסת את התנועה. באשר לאמירת השוטר, הנושא ייבדק. יובהר כי האחריות לוויסות התנועה הינה גם ביחס לכלי הרכב וכמובן גם ביחס להולכי הרגל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

5 תגובות

  1. הגיעו מים עד נפש כמה זמן לוקח לשפץ רחוב פשוט מזעזע על גבול הפלילי אני לא אתפלא אם שימנו קבלנים שיימרחו את הזמן עוד עוד כדי לשמן אותם בכסף לא להאמין ממש שנה הכביש משובש בצורה בלתי רגילה ביזיון על גבול הפלילי.

  2. לימור שלהב

    ולגביי כמות העצים שנכרתה ברחוב , מישהו שם לב ?
    עשרות דקלים ועצי פרי , האירו ושימחו את כולנו .
    ועכשיו כרתו הכל ! נשארנו עם בטון אספלט ואבן !!!
    מעציב חם ומדכא !!!

  3. כל עוד אתם תושבי רמת גן נותנים לאדון כרמל שאמה הכהן המגלומן הזה להיות ראש העיר שלכם הבעיות שלכם לא ייפתרו הם רק ילכו ויהיו יותר גדולות וקשות.

  4. העירייה והמשטרה לא עושים כלום על מנת להקל על הנהגים ועל הולכי הרגל. פשוט בושה

  5. לכו תלמדו איך דברים קורים בברצלונה עם יותר תושבים איזה סדר מופתי. אף רכב לא עוצר על מעבר חציה. קו עצירה לרכבים רחוק ממעברי החציה. יש הרבה מה ללמוד מתרבות הנהיגה שם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות