n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / צפו: המשטרה מפנה מפגינה נגד הרפורמה באלימות

צפו: המשטרה מפנה מפגינה נגד הרפורמה באלימות

חבר כנסת עלום שהגיע למשרדי העיריה נקלע לעימות עם מפגינים נגד הרפורמה. במשטרה הפגינו אלימות בטוענת שמירה על הסדר. צפו

WhatsApp Image 2023-09-12 at 16.28.59

היום, שלישי, הגיע חה"כ צבי סוכות שתומך ברפורמה המשפטית למשרדי העירייה, שם הוא עתיד היה לפגוש את סגן ראש העיר מש"ס דוד מנחם. נוכח הגעתו התארגנה הפגנה של מתנגדי הרפורמה שהגיעו לכניסה לעירייה.

כאשר חבר הכנסת סוכות יצא מהבניין התפתחה תגרה בין המפגינים בחוץ תוך ויכוח סוער בינו לבין סגן ראש העיר ברזילי. כוחות משטרה הגיעו לחצוץ בינו לבין המפגינים וכתוצאה מכך שתי מפגינות נפצעו וסגן ראש העיר, עו"ד רועי ברזילי, פינה את אחת הפצועות וטיפל בה עד שהגיעו כוחות מד"א ופינו אותה לבית החולים.בתוך כך, כשמנהל המטה של ברזילי,ערן נבון, ניסה לבקש מהשוטרים לא לפגוע במתמודדת נפש, הוא נאזק ונעצר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: ״במהלך הפגנה שהתקיימה ברמת גן, התקבל דיווח מרוכבת אופנוע שהותקפה ע"י מפגינה שנכחה במקום. השוטרים ביקשו מהתוקפת לכאורה שתזדהה בפניהם, אולם זו סירבה להזדהות והחלה ללכת תוך התעלמות מבקשת השוטרים. בניסיון לברר את פרטיה ולעכבה, נאלצו השוטרים להשתמש בכח בשל התגודדות של מספר מפגינים שהפריעו לעבודת השוטרים, כאשר מפגין אחד נעצר והועבר לחקירה בשל תקיפת שוטרים. המפגינה עוכבה ולאחר בירור פרטיה היא שוחררה במקום״.

צפו בסרטון הקשה וראו באיזה אלימות נהגו השוטרים נגד המפגינה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות