n
דף הבית / רמת גן / מנהרת הזמן: סוזי מילר חזרה מהאייטיז לבמות והיא פה כדי להישאר

מנהרת הזמן: סוזי מילר חזרה מהאייטיז לבמות והיא פה כדי להישאר

אחרי שעברו למעלה מ-4 עשורים, סוזי מילר או סוזי סופרייז - חוזרת לבמות והפעם ככוכבת ילדים שחורשת את הארץ וחוגגת את החיים. עם מופע מחווה לציון 50 שנות קריירה ושורת אמנים שתהיה לצידה היא אומרת ״זה הזמן שלי לפרוח מחדש ואני לא מתכוונת לעצור״.

WhatsApp Image 2023-03-13 at 12.41.35

אם הייתם אומרים לסוזי מילר שתחגוג בסוף החודש 70 במופע הוקרה מיוחד שיערך בהיכל התרבות בפתח תקווה ,שהיא תחזור לככב על הבמות בענק-גם היא לא הייתה מאמינה לזה. מילר, שהחלה את דרכה המקצועית בשלהי שנות ה-70 בתכניות של הטלויזיה החינוכית, כשהיה רק ערוץ אחד עם 100 אחוזי רייטינג. ״הגעתי לערוץ לגמרי במקרה,יום אחד הגיעו מישהו מהערוץ לאוניברסיטה כדי לחפש דמות שתלמד אנגלית את הילדים. כולם הצביעו עלי וככה נבחרתי ויצאנו לדרך״ היא מספרת בהתרגשות שאוחזת בה גם כיום, עשרות שנים אחרי.

״עשיתי הרבה דברים בטלוויזיה, ובמקביל למדתי באוניברסיטה ספרות אנגלית-במהלך הלימודים השתתפתי באיזה תחרות מוזיקלית שם זכיתי במקום השני. בקהל היה אז דוקטור גידי קורן, שהיה האב המייסד של להקת ״האחים והאחיות״-והוא פנה אלי והציע לי לקחת חלק בהרכב המוזיקלי. הסכמתי מייד״.

ומה קורה אז?

״בין לילה הפכנו לכוכבים, קיבלנו תכנית טלוויזיה עם שוקולד מנטה מסטיק, הופענו בכל הפסטיבלים האפשריים, היה רק ערוץ אחד וכולם צפו בו. אני זוכרת שעשיתי בתכנית את הדמות של סוזי סופרייז וכשזה יצא לא יכולתי לצאת מהבית מהטרוף״.

של מי היה הרעיון לדמות?

״של כולנו שם, הרעיון היה ללמד את הילדים אנגלית דרך שיר משחק וצחוק.כל פעם המצאתי עוד דברים מצחיקים כולל תרגום של שירים ים תיכוניים כמו ״לך הבייתה מוטי״. התגובות אגב היו מדהימות.

אלא שאז  החליטה מילר להתמסר לטובת חיי המשפחה,היא ילדה 4 ילדים,וכיום היא סבתא ל14 נכדים.בעשור האחרון התמסרה מילר לטיפול בבעלה ז״ל שהיה חולה סרטן.״עברו עלי שנים קשות מאוד,זה לראות את האדם שאתה הכי אוהב קמל לך בין הידיים ואין לך יכולת לעשות כלום״ היא מספרת. ״זה באמת משהו שאני לא יכולה או רוצה לתאר במילים.פשוט נורא״.

אבל עכשיו הגיעה עדנה, ואת מככבת על הבמות ובענק

״וואו. זה מדהים, החיבוק הזה מהקהל,אולי זה בגלל הזיכרון הקולקטיבי שצרוב לאנשים עם הדמויות שעשיתי,מה שבטוח זה מתנה ענקית מאלוהים להזדמנות חוזרת ואני עטה עליה״

בימים אלה היא חורכת את הבמות עם כוכבת הילדים היללי (הילה הררי)  והשתיים כאמור, הפכו לכוכבות ילדים של הדור החדש. ״נפגשנו לפני כשנה במקרה באולפן הקלטות ואנחנו מסתדרות נהדר. זו ממש מתנה מאלוהים,החיבור הזה ובכלל החזרה לבמות״.

ואיך מקבלים את זה הנכדים?

״הם מגיעים להופעות ואני לפעמים מעלה אותם לבמה. הם מובכים מזה, אבל אני סבתא גאה״

בסוף החודש (26 למרץ) תחגוג מילר 50 שנות קריירה במופע מיוחד שיתקיים בהיכל התרבות בפתח תקווה, בהשתתפות מירי אלוני,שולי נתן אופירה גלוסקא ועוד חברים שיעלו על הבמה לכבודה ולצידה. ״זה מרגש, זה כיפי, זה מחווה ענקית״ היא מציינת בסיפוק, ״נעשה על הבמה שירים שעשיתי בעבר, ויהיו הרבה הפתעות לקהל שיגיע. עכשיו זה הזמן שלי לפרוח מחדש ואני לא מתכוונת לעצור״.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות