n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון מדממת! רצח שלישי בתוך שבוע

חולון מדממת! רצח שלישי בתוך שבוע

גבר בן 50 נרצח בדקירות ברחוב קדושי קהיר בחולון. זה הרצח השני באותו הרחוב בימים האחרונים והשלישי בחולון בשבוע האחרון. המשטרה חוקרת

זירת רצח תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום ארכיון: דוברות איחוד הצלה

בתוך שבוע, נרצח שלישי בעיר חולון ובפעם השניה בתוך 3 ימים, הרצח מתרחש באותו הרחוב בשכונת נאות רחל בעיר.

אמש (שלישי) בסביבות השעה 23:00, התקבל במשטרת ישראל הדיווח על פצוע דקירה ברחוב קדושי קהיר בחולון. מהמקום פונה אל בית החולים גבר בן 50 במצב אנוש שבבית החולים נפטר מפצעיו. הרקע פלילי.

עוד בזירת האירוע, חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו את הפצוע אל בית החולים וולפסון כשהוא עם פציעות חודרות ובמצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה שכאמור לא הועילו.

חובש רפואת חרום במד"א מתן יצחק ופאראמדיקית מד"א ארין תגר סיפרו: "ראינו בפארק גבר בשנות החמישים שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

ליאור ארגי והלל חמאווי חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי וולפסון תוך המשך פעולות החייאה".

בבדיקה ראשונית התברר כי הנרצח מוכר למשטרה, אך לא מהשנים האחרונות. בעברו הרחוק היה מעורב בעבירות סמים. המשטרה חוקרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות