n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כבוד: נשיא המדינה אירח היום אירוע הוקרה לציון 75 שנה להקמת המרכז הרפואי שיבא

כבוד: נשיא המדינה אירח היום אירוע הוקרה לציון 75 שנה להקמת המרכז הרפואי שיבא

האירוע בסימן "סולידריות חברתית, לכידות וערבות הדדית", התמקד בתחום תרומות האיברים המדגיש כיצד קדושת החיים היא מעל הכל.

WhatsApp Image 2023-05-29 at 16.36.56

נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג ומיכל רעייתו, אירחו היום בבית הנשיא אירוע הוקרה לציון 75 שנים להקמת המרכז הרפואי שיבא, במעמד שר הבריאות, ח"כ משה ארבל, מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס ולמעלה מ-250 אורחים מכובדים מישראל ומרחבי העולם.

האירוע בסימן "סולידריות חברתית, לכידות וערבות הדדית", התמקד בתחום תרומות האיברים המדגיש כיצד קדושת החיים היא מעל הכל.

באירוע השתתפו עובדים עם מוגבלויות המשולבים בעבודת המרכז הרפואי. הדהים בכישורי הנגינה שי נאווי, בן 38, שהוא גם בנו של שאול נאווי העובד במחלקת תחבורת פנים בשיבא זה עשרות שנים, אשר ריגש את האורחים. שי סיים 12 שנות לימוד, למד לנגן על פסנתר אצל טובי המורים בישראל וכיום הוא מגיע לשיבא כמה פעמים בשבוע לנגן בפסנתר ברחבי שיבא להנאת המטופלים, בני משפחותיהם ועובדי שיבא.

נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג: "סיפורה של מדינת ישראל, הוא סיפורו של המרכז הרפואי שיבא בכל כך הרבה מובנים, סיפור שנולד במהלך מאבקנו לעצמאות. החולים הראשונים של שיבא היו חיילים ואזרחים, ככל שהמדינה גדלה, כך גדלה שיבא. במהלך השנים, בית החולים התפתח על מנת לענות על הצרכים הדינמיים של המדינה המשתנה שלנו. שיבא הייתה בחזית הפיכת מדינת ישראל למובילה עולמית במחקר רפואי איכותי, טיפול חדשני וטכנולוגיה מתקדמת. כיום, 10,000 העובדים המגוונים של שיבא מגלמים את השילוב הנדיר הזה של מצוינות מקצועית ומחויבות לטיפול בחמלה, שהוא סימן ההיכר של בית חולים ברמה עולמית, מהטובים בעולם.״

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס: "מידי יום, באגפים ובמחלקות ברחבי המרכז הרפואי, עובדים כתף אל כתף, יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים, חילונים, דתיים, נשים, גברים, מבוגרים, צעירים ועובדים עם מוגבלויות, שמטרתם אחת – להעניק תקווה של ממש למטופלים בארץ ובעולם. אין ספור הרגעים האנושיים, המטלטלים, והמרגשים מתרחשים מדי יום בין כותלי המרכז הרפואי, הם – הם התקווה והעדות לכך שבנו, בכל אחת ואחד מאיתנו, יש את היכולת להיות מגדלור של אחדות, לכידות ורעות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות