n
דף הבית / צרכנות / טיפים לעיצוב קירות הבית

טיפים לעיצוב קירות הבית

קירות ערומים גורמים לכל חלל להיראות ריק וחסר אופי. אז כיצד הופכים קיר לבן למוקד עניין מרכזי בחדר? הנה כמה הצעות לעיצוב קירות הבית

עיצוב קירות
קרדיט: Creative walls

השקעתם בריהוט, בריצוף ובתאורה, אך מה לגבי האלמנט המרכזי בבית – הקיר? קירות ערומים גורמים לכל חלל להיראות ריק וחסר אופי, גם אם השקעתם רבות בעיצוב הכללי. אז כיצד הופכים קיר לבן למוקד עניין מרכזי בחדר? הנה כמה הצעות לעיצוב קירות הבית.

 

עיצוב קיר כוח – להפוך קיר ריק למוקד עניין מרכזי

קיר כוח הוא אלמנט משמעותי אשר נותן את הטון בעיצוב החלל, סביבו מתרכזים שאר האלמנטים בהם התאורה, האקססוריז, הטקסטיל והרהיטים. קיימות שלל אפשרויות ליצירת קיר כוח מרשים, החל מצביעה בגוון דומיננטי ונועז ועד צביעה במספר צבעים לפי חלוקה גיאומטרית. מעוניינים לעצב קיר כוח ולא יודעים איך להתחיל? ראשית בחרו מוקד רצוי, מומלץ לבחור בקיר גדול מספיק בכדי שיתקבל אפקט מקסימלי. כעת, אספו השראה מהרשת ולקטו קירות שאהבתם. אחרי שיש בידכם מספר תמונות, נסו להבין מה המכנה המשותף שאהבתם מתוכן, ולבחור כיוון אחד שישמש לכם רפרנס לעיצוב הקיר. לאחר שצבעתם את הקיר בצבע הרצוי, העשירו את המראה באמצעות עציצים תלויים, מספר תמונות במסגרות שונות, או מדפים בקומפוזיציה מעניינת.

 

התקנת טפט – דרך קלה וזולה לייצר שינוי גדול

הטפטים מהאייטיז חזרו ובגדול, אך הפעם הם עמידים יותר ויפים הרבה יותר! מתלבטים איזה טפט כדאי לבחור? יש לכם שתי אפשרויות, הראשונה: לתת לטפט להוביל ולהתאים את שאר האלמנטים אליו. האופציה הזו מתאימה בעיקר במקרים של שיפוץ או מעבר לבית חדש, כיוון שאין צורך להתאים את הטפט לרהיטים קיימים. האפשרות השנייה היא התמקדות בגוון המוביל בחדר (למשל, צבע הספה) ובחירת טפט בעל צבעוניות זהה, כך שיתקבל מראה הרמוני. אפשרות זו מתאימה למקרים בהם הטפט מותקן בחלל קיים בו ישנם רהיטים ותאורה. בשלב הבא יש להלביש את האזור באמצעות טקסטיל – שטיח למשל, גוף תאורה תלוי או עומד וכמובן אקססוריז, כל אלה יוסיפו עניין וייגרמו לטפט לבלוט החוצה כך שתתקבל פינה מרשימה. 

 

חיפוי קירות – הסגנונות המובילים

לא מסתפקים רק בצבע? מלבד צבע קיר וטפט תוכלו להפוך כל קיר ליוקרתי ומעניין באמצעות חיפוי קיר. מדובר בחיפוי חיצוני המותקן על גבי הקיר ויוצר מראה מושקע במיוחד. הנה כמה אפשרויות מובילות:

 

חיפוי בטון – מראה יוקרתי ומרשים

קיר בטון מעוצב יאפשר לכם ליהנות ממראה יוקרתי ואווירה ייחודית. מדובר בתצורה פופולארית ומבוקשת היות והיא מאפשרת ורסטיליות רבה, החל ממראה אלגנטי ומוקפד ועד טאצ' מחוספס המתאים לבתים בסגנון אורבני. חיפוי הקיר נעשה באמצעות לוחות והוא מתוכנן לפי הצרכים בחלל, כך למשל במידה ובחרתם להתמקד בחיפוי קיר לסלון, החיפוי יעוצב בהתאם ליחידת המידוף ומסך הטלוויזיה. כעת מגיע השלב המהנה – בחירת הטקסטורה והצבע. תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות לפי טעמכם האישי ובהתאם לסגנון העיצוב בחלל

 

חיפוי עץ – חמימות ביתית 

טרנדים באים והולכים אבל העץ הטבעי תמיד יישאר באופנה. חיפוי עץ יאפשר לכם לייצר מראה מזמין וביתי, לא משנה באיזה צבע, סוג עץ או גוון תבחרו. העץ נחשב לחומר קל ונוח לחיפוי וגם לתחזוקה והוא מאפשר טווח רחב של אפשרויות עיצוב. מהתקנה של קורות עץ חלקות ועד עץ ממוחזר מפירוק שיכניס הביתה ניחוח תעשייתי – לכם נשאר רק לבחור. זכרו להקדיש תשומת לב להתאמה בין חיפוי הקיר לבין הריצוף. אם מדובר בחלל בעל רצפת פרקט, מומלץ לבחור בגוון עץ שישתלב בהרמוניה עם גוון הרצפה ולא יצור התנגשות. בנוסף, שימוש בגוון דומה יאפשר לכם לייצר מראה המשכי ואחיד וכך לתרום לתחושת מרחב וליצירת אשליה של גודל. 

 

 

*כתבה פרסומית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות