n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / העליה הגדולה: הארי פוטר בישראל והמחירים כרגיל- יקרים

העליה הגדולה: הארי פוטר בישראל והמחירים כרגיל- יקרים

אז בעזריאלי החליטו להביא את חנות המותג של הארי פוטר לישראל, הם רק שכחו לציין שזו ממש לא הפעם הראשונה בה מוצרי המותג נמכרים פה, ומה שיותר חשוב, המוצרים יקרים להחריד בהשוואה לכל חנות אחרת של המותג בעולם. אבל למה להיות קטנוניים

WhatsApp Image 2023-10-01 at 14.44.50

מתחם עזריאלי בשרונה הוא פיל ענק שנפתח בהשקעה של מליארדים אבל רחוק מלספק את הסחורה, מה הפלא אם כך, קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל החליטו להביא את חנות המותג של ״הארי פוטר״ מלונדון עד לתל אביב בקול תרועה רמה ולהודיע שמדובר ב״פעם הראשונה בה נוחתת חנות המותג בישראל״, שזה נכון, אבל לא מדוייק.לטובת מעריצי הסדרה שזוכרים פרט או שניים, נזכיר שכלל מוצרי המותג נמכרים כבר שנים בישראל, ולמעשה לפני כצמה שנים נפתחה חנות המותג בדיזינגוף סנט, וכעת מוצרי הסרט המצליח נמצאים בחנות ״ברוריה״ ונמכרים במחירים נמוכים יותר מאלו שבחנות המרשימה בשרונה.

החנות הענקית, משתרעת על פני שטח של 280 מטר, תמצאו בה מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, אשר חלקם יימכרו לראשונה בישראל. בחנות ניתן למצוא צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית.

מצנפת מיון. בישראל 429 שקל, בלונדון 155 שקלים

אבל המבחן האמיתי הוא במחיר, ופה חברים מדובר בבשורה קשה, החנות יקרה להחריד, מוצרים שבכל מקום אחר בעולם, כולל בישראל תמצאו במחירים נמוכים יותר. לפתיחה החגיגית שהתקיימה ביום ראשון האחרון, שלחנו אמא לילד שמעריץ את סדרת הסרטים שנחרדה מהמחירים. רוצים דוגמאות?

שרביטים. בחנות בישראל 200 שקלים, בלונדון 149 שקלים
שרביטים. בחנות בישראל 200 שקלים, בלונדון 149 שקלים

מצנפת מיון, שעולה בישראל 429 שקל, תעלה לכם בחנות המותג בלונדון 33.29 פאונד, ובחישוב מהיר 154,95 שקל, בובת הארי פוטר תעלה לכם בחנות המותג בישראל 99 שקל, ואילו בחנות המותג בלונדון אותה בובה תעלה 15 פאונד, ובחישוב מהיר 69.80 שקל בלבד., צעיף בחנות המותג בישראל יעלה לכם 100 שקל ואותו צעיף בחנות המותג בלונדון יעלה 17 פאונד ובחישוב מהיר 79 שקל  והשרביטים השונים שבחנות המותג בלונדון עולים 32 פאונד (148 שקלים) עשו עליה לישראל במחיר של 200 שקלים.

בובת הארי פוטר, בישראל 99 שקלים, בלונדון 70 שקלים
בובת הארי פוטר, בישראל 99 שקלים, בלונדון 70 שקלים

אבל אל דאגה, המחירים המוגזמים לא מנעו ממעריצים וסקרנים להגיע לחנות שנפתחה לשלושה חודשים ובמידה ותצליח, תישאר למשך שנה.  ומה בכל זאת אמור לגרום לכם להישאר שם? המבקרים יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות. המבקרים יוכלו לבחור את השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם על מטאטא מרחף או עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.

צילום: דיוויד ששון
צילום: דיוויד ששון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

השנאה לא נגמרת: רבו על מקום חניה והוציאו נשק

תפריט נגישות