דף הבית / חדשות העיר / "אל תסגרו לנו את סניף הבנק"

"אל תסגרו לנו את סניף הבנק"

החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף בשיכון המזרח והעברתו לקניון ראשונים עוררה מחאה ציבורית בראשל"צ, בעיקר בקרב האוכלוסייה המבוגרת שהשתמשה בשירותי הסניף לאורך שנים רבות

רונן דמארי

נבחרי הציבור מתגייסים למאבק: סגן ראש העיר, איתן שלום וחברת המועצה יפעת מאירוביץ יפת, הגישו השבוע הצעה לסדר יומה של המועצה במסגרתה הם מבקשים כי תוכן תכנית אב לשירותים הכרחיים לציבור. בהצעה נאמר בין היתר: "בשבוע האחרון נחשפנו למחאה הצודקת של תושבי שיכון המזרח בדבר החלטת בנק הפועלים לסגור את הסניף בשיכון המזרח והעברתו לקניון ראשונים. כידוע, בשכונה זאת, כמו גם בשכונות נוספות בעיר ישנה אוכלוסייה מבוגרת הזקוקה לשירותים הכרחיים בקרבת מקום ובאופן נגיש כגון: בנק, דואר, קופות חולים, מועדון קשישים וכיוב'.
לתושבים אלה בשכונות יש קושי לגיטימי בניידות ולכן, אנו כעיר צריכים לדאוג לצרכיהם, גם אם אינו זו אינה החלטה אופרטיבית ישירה שלנו.
אנו כעירייה יודעים להכין תכניות חומש לעניין בתי ספר, גני ילדים וכיוב' ולכן אנו מאמינים שהיא יודעת לצפות עפ"י הנתונים הקיימים את כמויות האוכלוסייה המבוגרת ולהתאים את העיר ומוסדותיה לצרכיה. אנו מבקשים מחברנו למועצה לעמוד לצד האוכלוסייה הבוגרת ולא להפקירה".
השניים מציעים כי העירייה תכין תכנית חומש: "לעניין שירותים הכרחיים לאוכלוסייה המבוגרת בה יוגדרו מראש השכונות והאזורים בהם נדרשים שירותים לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר. עיריית ראשון לציון תיזום פנייה לכל המוסדות: קופות החולים, בנקים, דואר ישראל ותדאג ליידעם ולשתפם בהכנת התכנית לצורך קבלת מחויבותם להשאיר שירותים הכרחיים אלה במיוחד בשכונות בהם יש וצפויה להיות אוכלוסייה משמעותית מהגיל השלישי. עיריית ראשון לציון תצטרף למאבק התושבים בבנק הפועלים ותעשה ככל שביכולתה על מנת למנוע את סגירת סניף בנק הפועלים בשיכון המזרח".
בתוך כך, סגן ראש העיר, רז קינסטליך, פנה למנכ"ל בנק הפועלים ארי פינטו בבקשה לשקול מחדש את ההחלטה להעביר את פעילות הסניף. במכתבו מציין קינסטליך בין היתר: "סביר יהא להניח כי אדוני מודע להשלכות המעבר לפיהן חלק ניכר מלקוחות הסניף, ייאלץ בעל כורחו, לעזוב את הבנק ולהתקשר עם בנק אחר, נגיש עבורו יותר". עוד נאמר במכתב: "לאור האמור לעיל, אבקשך לשקול לחזור בך מן ההחלטה ובכך למנוע עוול גדול שעתיד להיגרם לחלק ניכר מתושבי ראשון לציון, לחלופין, אשמח לסייע בידך לאתר מיקום אחר, מקורב יותר ללקוחות הסניף, ביחס למיקומו הנוכחי כיום".
מהעירייה לא נמסרה תגובה.
מהנהלת בנק הפועלים לא נמסרה תגובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות