n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בשעה טובה: הגוש האמוני מתאחד ברמת גן

בשעה טובה: הגוש האמוני מתאחד ברמת גן

זוהר ישרים "בעקבות אירועי הימים האחרונים מדובר בצו השעה"

WhatsApp Image 2023-09-26 at 11.06.31

מתאחדים לקראת הבחירות המקומיות, ע"ד זוהר ישרים, יו"ר סיעת הציונות הדתית צירף לרשימתו את סיעת 'רמת גן באמונה' בראשותו של מרן הגר"י זילברשטיין ומפלגת 'הבית היהודי', ובכך ישרים העמיד רשימה גדולה של כלל החוגים הדתיים, מסורתיים וחרדים שתייצג את כלל הציבור האמוני בעיר.

האיחוד זוכה לתמיכת הגר"ד קוק חתנו של הרב זילברשטיין שביקש לחזק את הסיעה המאוחדת וקרא לפעול להצלחתה.הסיעה המורחבת קיבלה את ברכתם של הרב יעקב אריאל, הרב הראשי לשעבר בעיר רמת גן ומגדולי הפוסקים בציבור הדתי והרב יהושוע שפירא, ראש ישיבת ההסדר ברמת גן.

זוהר ישרים אמר בעקבות האירועים האחרונים; "מדובר בצו השעה המחייב את כל מי שמסורת ישראל חשובה לו, להתאחד ולעמוד כחומה בצורה מול גל השנאה, לצופף שורות ולהבין שאין לנו את הפרוויליגה להתמודד במספר רשימות קטנות שחלקם לא יעברו את אחוז החסימה. אנו יוצאים במסר של אחדות ופיוס לכלל המגזרים והקהילות השונות וקוראים לכולם להצטרף ולחזק את סיעת הציונות הדתית בעיר רמת גן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות