תושבת בת ים זכתה לפיצוי כספי בעקבות פריצה לרכבה
תושבת בת ים שרכבה נפרץ, לא ידעה כי שוטרי בת ים פועלים להגיע אל הפורץ ובזכותם זכתה לפיצוי כספי
- מערכת האתר
- י"א תמוז התשפ"ו
צילום: דוברות משטרת ישראל
בזכות פעילות יעילה ויסודית של שוטרי בת ים, הצליחה תושבת העיר שרכבה נפרץ, לקבל פיצוי כספי של 500 שקלים.
וכך היא סיפרה ברשת הפייסבוק: "אני גרה בבת ים, פרצו לי ולרכב נוסף שחנה בחניון התחתון בבניין.
במשך היום הגיעו השוטרים, בדקו, לקחו צילומים, טביעות אצבעות ואחרי מספר חודשים קיבלתי הודעה מבית המשפט כי משטרת בת ים זיהתה את הפורץ, העמידה אותו לדין ללא ידיעתי וזוכתי ב-500 שקלים! זו לא הפעם היחידה שאני עדה לעבודתם היעילה של שוטרי בת ים"
תגובות