FLIK-LUCK שחקן חדש בשוק המתנות בישראל
לרגל שבוע ההשקה תינתן הטבה בכל רכישה של 20% עד ה-26.11.2024
- דודי טל
- י"ח חשון התשפ"ה
שוק המתנות בישראל הינו שוק צומח הן במגזר הפרטי הן בעסקי כאשר הביקוש למתנות קיים לאורך כל השנה ומתגבר בחגים ואירועים מיוחדים, מדובר בשוק שמוערך בכ-10 מיליארד ₪ בשנה ואליו נכנס שחקן עם ממשק טכנולוגי חדש בשם LUCK"-"FLIK המספק מענה רחב, חוויתי ומהיר לצרכן. השקת הממשק החדש תתרכז באזור גוש-דן הכולל כ-12 ערים מהרצליה כנקודה צפונית, פתח תקוה ובקעת אונו כנקודה מזרחית ורחובות כנקודה דרומית ובהמשך צפויה החברה להתפרס לערים נוספות ברחבי הארץ.
השירות פועל בימים א-ה בשעות 9:00-23:00 וביום שישי וערבי חג 9:00-15:00 באתר flik-luck.co.il ובאפליקציה המותאמת לאייפון ואנדרואיד ולרגל שבוע ההשקה תינתן הטבה בכל רכישה של 20% עד ה-26.11.2024
FLIK-LUCK נוסדה בשנת 2023 על ידי הבעלים מיקי וליאור בדוס כעסק משפחתי במטרה לפתח פלטפורמה נגישה (אתר אינטרנט ובאפליקציה) לשיווק מארזי מתנות מגוונים בטווחי מחירים שונים ובשליחות מהירה לצד חדשנות טכנולוגית המאתרת את פרטי המקבל ומאפשרת לצרף ברכה דיגיטלית.
ליאור בדוס מנכ"ל חברת FLIK-LUCK מסר: "תמיד אהבנו לעסוק במשפחה בעסקים שמייצרים חוויה חיובית ללקוחות הן בתחום המסעדנות הן בתחום האירועים והשמחות, והיום אנחנו נרגשים יותר מתמיד להיכנס לשוק המתנות בישראל ולהעניק מענה רחב, חוויתי ומהיר לצרכן תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שמצליחה לשמור על גורם ההפתעה. עם הפלטפורמה החדשה אנחנו מאמינים שנגיע לשוק גדול של צרכני קצה ועד לשוק העסקים שנוכל לסייע להם עם שינוע מהיר ומבחר של מוצרים למכירה. אנחנו מאמינים שהשוק היום בצמיחה ונגיע ליעד של כ 1500 מארזים בחודש ובהמשך נרצה גם להקים פרייבט לייבל ולהגיע לכל בית בישראל".
החזון של משפחת בדוס הוא יצירת שפה חדשה בשוק המתנות לצד ממשק חוויתי אליו נכנס הלקוח ובוחר מארז לפי קטגוריה/ צורך/ מחיר ולאחר הבחירה מזין את הפרטים שלו וטלפון של מקבל המשלוח ו FLIK-LUCK ידעו לאתר בעזרת הטכנולוגיה את כתובת המקבל והמתנה תישלח עם ברכה כתובה או מצולמת תוך שעתיים מרגע הזנת הנתונים ברחבי גוש דן (מהרצליה ועד רחובות) ובהמשך גם לערים נוספות ברחבי הארץ תוך שלושה ימי עסקים. אחד היתרונות שהחברה שומרת על אפקט ההפתעה, קרי, רק אחרי שהשליח מסר את המארז למקבל, תתקבל הודעה עם הברכה ולאורך כל הדרך מרגע ההזמנה עד למסירה הלקוח המזמין מעודכן בכל שלב ושלב.
הטכנולוגיה המתקדמת של המערכת מבוססת על אוטומציה חכמה ויכולת שילוב עם פלטפורמות שונות, כגון WhatsApp, לצורך ניהול ותיאום משלוחים בזמן אמת. המערכת מאפשרת למשתמשים ליצור ולהתאים אישית ברכות דיגיטליות עם אפשרות להוספת תמונות וסרטונים, הנשלחות אוטומטית עם קבלת המתנה. בנוסף, המערכת מתממשקת בצורה חלקה עם ספקי שירותי התשלום המובילים, ומבטיחה תהליך תשלום מאובטח ומהיר. היתרון המרכזי של הטכנולוגיה טמון ביכולת להעניק חווית משתמש אינטואיטיבית, המפחיתה את זמן ההזמנה ומבטיחה שהמתנות יגיעו ליעדן בצורה מהירה ומדויקת, תוך שמירה על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות.
FLIK-LUCK זיהתה את הביקוש המוגבר וחיפוש לפתרונות עבור מארזי מתנות ללקוחות פרטיים ולסקטור העסקי. ללקוח הפרטי: המארזים מחולקים לחמש קטגוריות בינהן: "לאישה", "לגבר", "ליולדת", "לאירוח" ועוד. המארזים נעים בטווח מחירים של 150-1399 ₪ הכוללים משלוח. כל מארז נבחר בקפידה ובהתאמה אישית לכל סוג אירוע על ידי מעצב שעובד עם החברה והוא מתאים במידת הצורך ותוך כדי תנועה מוצרים חדשים, חידוש מלאים והוספת קטגוריות למועדים ייעודים (חגים, ימים מיוחדים). ללקוח העסקי: החברה מאפשרת ללקוח להרכיב מתנות עם תקציב מוגדר וגמיש לוועדי עובדים. '
LUCK-FLIK שכרה בשנת 2024 מרלוג ומשרדים במרכז תל אביב בגודל של כ-700 מ"ר ובהשקעה של 5 מיליון ₪ לטובת יצירת המארזים, אחסון מאות מוצרים, אולם תצוגה ללקוחות עסקיים ובעיקר בשל המקום האסטרטגי על מנת שהמשלוחים יגיעו לפי ההתחייבות (תוך שעתיים) ליעדם.
החברה מתבססת על מודל עסקי שפונה ללקוחות פרטיים באמצעות פרסום במדיה הטלוויזיונית והדיגיטלית לצד שיווק וגיוס לקוחות עסקיים וכחלק מחדירת המותג לשוק תעלה עם מהלך תקשורתי הכולל סרט פרסומת בכיכובה של הזמרת עדן בן זקן.