X

במליונים: העסק החדש של אייל גולן

Expo Eilat ייפתח בהשקעה של 45 מיליון ש״ח על ידי קבוצת משקיעים ואנשי עסקים, ובניהם ליאם הפקות של הזמר אייל גולן.

במליונים: העסק החדש של אייל גולן
צילום: יחסי ציבור

Expo Eilat מתחם האירוח הגדול בישראל, המשתרע על שטח של 11 דונם, ייפתח בחודש אוקטובר הקרוב על שרידי שדה התעופה המיתולוגי בעיר על ידי קבוצת שותפים, בהם ליאם הפקות של הזמר אייל גולן, בהשקעה של כ- 45 מיליון ש״ח. . הבחירה באילת, עיר התיירות והנופש של ישראל הממוקמת בצומת מרכזי במזרח התיכון עם שדה תעופה בינלאומי חדש, מהווה את הבחירה הטבעית והאולטימטיבית להקמת מתחם אירוח לתערוכות, כנסים ואירועים שטרם ניראה כמותו בישראל בכלל ובאילת בפרט.

מתוך סרטון אייל גולן צילום: מתוך סרטון
​​​​​​​

המתחם, שחלקו הראשון צפוי להיפתח באוקטובר 2024, יפגיש בין עולמות תוכן של אירוח, קולינריה משובחת, מוזיקה ופתרונות רחבי היקף לאירוח רב-מימדי, חדשני ומוביל טכנולוגית ועיצובית, ויביא לאזור בשורה בינלאומית מעוררת השראה וייחודית. 

תכנון העמדה – ימין-וייס אדריכלות ועיצוב; תכנון ועיצוב תאורה – ערן קליין; תכנון פנים ועיצוב – אורן הקנין, בשיתוף נופר רוסי. 

אלי לנקרי - ראש עיריית אילת: ״העיר אילת, בירת הנופש, הכנסים והאירועים של ישראל גאה על פתיחת מתחם האקספו הגדול והאיכותי שמוקם בימים אלה בפארק הטרמינל על שטחו של שדה התעופה הישן של העיר. המתחם שנבנה בהשקעה אדירה ובסטנדרטים בינלאומיים ייתן מענה ראוי וחדשני לאירוח כנסים ואירועים גדולים מהארץ והעולם, כיאה לעיר תיירות בינלאומית. אני מודה ליזמים ולמשקיעים, שמאמינים כמונו בעתידה של אילת ושותפים להתפתחות האדירה של העיר״.​​​​​​​

art